Pisteur confirmé
•
5 messages
Klantenzone resetten van user naar account eigenaar
Midden vorige maand besloten wij van operator te veranderen voor onze diensten Mobiel en Vast Internet. Als nieuwe klant volgde ik de richtlijnen op de Orange website en maakte ik een profiel aan. Na enkele dagen wachten werd mijn account actief en merkte ik op dat Orange mij het profiel van 'user/gebruiker' heeft gegeven daar waar ik eigenlijk het profiel van 'account eigenaar' had moeten krijgen.
Het resultaat is verstrekkend; ik kan namelijk als contractant aan geen enkele van mijn gegevens, niet aan facturen, niet aan verbruiken, beheren van diensten kan niet,... Absoluut onbegrijpelijk! Ondertussen belde ik enkele malen naar de klantendienst, waar, moet gezegd worden, een vriendelijke stem je te woord staat, maar verder zonder enig resultaat. Er werd een incidentennummer opgemaakt, maar vervolgens...
En nu?
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
590 messages
il y a 6 mois
Hey @ClarionClippert ,
Heb je meerdere mobiele nummers? Er wordt altijd 1 nummer als factuurverantwoordelijke ingesteld. Welke dit is, dit wordt random gekozen tenzij de medewerker één bepaald nummer aanduidt als verantwoordelijke.
1
0