Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-24 12h28
Antwoorden: 5 antwoorden
Wijzigingen van het contract, aanpassingen van abonnementen, techniekers die langskomen, ... Alles wat veranderingen met zich meebrengt omtrent betalingen en kosten, gelieve goed je maandelijkse facturen te controleren dat je niet onterecht betaald.
Zo stonden er 2 techniekers voor mijn deur op verkeerde dagen. Ik had de bewijzen op mail en sms met het juiste afspraakmoment. Orange bevestige me via Messenger dat ik me niet ongerust moest maken voor extra kosten.
Nu zie ik op mijn factuur:
Iemand die betaald per domicilie en zijn/haar facturen niet controleert betaald teveel. Ik noem dat klanten bestelen. Een vergissing kan wel eens gebeuren maar 3x op een maand vind ik echt teveel. Een ander was al lang overgestapt naar de concurrent. Nu vragen ze zelfs nog om de factuur alsnog te betalen en zou volgende maand gecrediteerd worden.
Vreemd, als ik naar de klantendienst bel voor een foutieve facturering crediteren ze dat binnen een dag... 🤔
Het oude bedrag kan wel soms in je te betalen factuur blijven staan maar dan mag je dat er gewoon afhouden.
Orange heeft laten weten dat ik minder moet betalen. Maar ik zou er niet van verschieten dat ik komende maand een bericht ontvang ivm. een achterstallige betaling. Bewijsjes altijd goed bijhouden.
Ja, @JVV94 altijd alert blijven
Good luck
Niet fijn, @JVV94
Zou toch de factuur betalen en credit afwachten. Kunt in de problemen komen met onbetaalde facturen - dit gaat allemaal automatisch. Denk niet dat er daar een menselijke tussenkomst is