annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Radio afgehouden van je dataverbruik?

Topic gestart op: 05-01-19 12h37

Antwoorden: 17 antwoorden

Jorik
Gewaardeerd verkenner

Orange Radio afgehouden van je dataverbruik?

OPGELOST

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/voordelen-en-inbegrepen-diensten/orange-radio-nl

Als ik deze pagina goed begrijp wordt het data volume wat gebruikt wordt door de app Orange Radio niet meegerekend in je verbuik.

Vanmorgen was ik Orange Radio aan het luisteren tijdens het sporten toen ik plots een SMS kreeg met de melding dat al mijn mobiele data opgebruikt is.

Ik heb het nagekeken, er zijn geen andere apps die plots veel data hebben gebruikt.

Moet ik nog ergens een instelling aanpassen zodat dit verbruik niet wordt meegerekend, of is dit een bug in de app?

Kan iemand dit testen voor mij?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorik de pagina die u laat zien geeft aan dat er GRATIS gebruik kan worden gemaakt van orange radio. Onderin de pagina staat duidelijk GOED OM TE WETEN :

Goed om weten!

Het surfvolume gekoppeld aan het gebruik van Orange Radio wordt afgehouden van je abonnement.

Gemiddeld verbruik je elke maand ongeveer 350 MB voor Orange Radio (gemiddeld verbruik)

 

Dus de app is gratis maar het surfvolume is niet gratis . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
Cdt24801
Wijze
Wijze

Voor wie daar interesse in heeft, zonder reclame te willen maken, in de loop van dit voorjaar wordt bij Telenet de nieuwe digicorder uitgerold die intussen al geruime tijd in testfaze bij een beperkt aantal gebruikers loopt. Geen harde schijf meer (zelfs geen SSD), alles in de cloud.

Niet te hard van stapel lopen, er zijn nog volop kinderziektes heb ik vernomen ...

Nu, onafhanelijk van de operator, ik ben persoonlijk zo geen voorstander van al dat cloud gedoe. Niet op de foon, niet op de PC en niet op de TV. Maar ja, ik heb dan ook allang grijs haar hé, ben een gepensioneerd IT'er van de oude stempel  Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@a148146 standaard krijgt u een download van 100 MBPS. Met een kleine bij betaling kan u 200 Mbps nemen , heb dat zelf ook gedaan. Afhankelijk van waar u woont is het 10 of 15 euro per maand extra. Maar de prijs die ik betaal met de extra boost erbij komt niet aan de prijs die telenet vraagt dus hier is men nog altijd koper af. Ik verbruik zelf ook maandelijks 400 GB veel streaming netflix en Prime dus hier gaat er aardig wat door. Wel natuurlijk heeft men een fair use policy van 750 GB per maand. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorik de pagina die u laat zien geeft aan dat er GRATIS gebruik kan worden gemaakt van orange radio. Onderin de pagina staat duidelijk GOED OM TE WETEN :

Goed om weten!

Het surfvolume gekoppeld aan het gebruik van Orange Radio wordt afgehouden van je abonnement.

Gemiddeld verbruik je elke maand ongeveer 350 MB voor Orange Radio (gemiddeld verbruik)

 

Dus de app is gratis maar het surfvolume is niet gratis . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen