Profil de Jimmy1979

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

mardi 6 décembre 2022 10:20

Schandalig dienst bij orange!

  • Ik probeer al 7 dagen mijn verhuis te regelen, maar krijg na uren wachten en berichten in te spreken niemand aan de lijn! Ik ben al bijna 10jaar klant en wordt gewoon niet geholpen. Dus ben ik maar overgeschakeld naar Telenet die wel de telefoon oppakt!

Nu moet ik die digiboxen en modum nog binnen brengen, maar geen enkele shop neemt het aan, het moet via de telefoon gebeuren. Waar dus niemand opneemt!

En ondertussen loopt mijn abonnement door en kan ik betalen voor niets!

Wat een schandalig dienst, jullie moeten zich schamen, want klantenservice is er niet! Met 1 woord kan ik orange beschrijven en dat is "waardeloos". Mercie om een klant van 10jaar zo fijn te helpen!

Een zeer ontevreden klant.

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Niet meer van toepassing op je - stappen verhuis vind je hier - Love-diensten (internet en tv) verhuizen: gratis en zorgeloos | Orange België

Decoder en modem moeten opgestuurd worden na opzeg via telefoon @Jimmy1979 

Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België

Zou wachten met opzeggen totdat je Telenet geïnstalleerd is - anders val zonder tv/internet

success

 

 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Super, maar de klantendienst neemt de telefoon niet op! Ik bel al sinds vorig week woensdag en krijg na meer dan 40 min wachten niemand aan de lijn! Ik ben dus al verhuist en zit zonder internet omdat die pipo's hun telefoon niet oppakken. Ik kan uw screenshots laten zien dat ik al meer dan 30 keer gebeld heb zonder 1 keer een medewerker aan de lijn gehad te hebben. Dit is toch niet meer normaal, telenet komt morgen en dan ben ik geholpen, behalve dat die rommel van Orange hier nog ligt en ik daarvoor moet blijven betalen! Ik neem vandaag nog contact op met een advocaat, want dit is ronduit de mensen bedriegen! Altijd tevreden geweest van orange en ze hadden met mijn verhuis er nog 4 gsm abonnementen erbij gekregen, als ze de moeite hadden gedaan om eens te antwoorden. 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 3 ans

Ugh @Jimmy1979 ,

Sorry om dit te lezen 😞
Als je Telenet hebt gevraagd jouw Orange abonnement op te zeggen, krijg je een brief thuisgestuurd voor de teruggave van de toestellen (via BPOST).

Totem

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Heel leuk, maar mijn vriendin heeft nu een abonnement genomen bij Telenet op hare naam omdat ik het niet geregeld kreeg bij jullie. Zolang dat ik niemand aan de lijn krijg kan ik mijn producten niet afzeggen. Is dat nu zo moeilijk om uw klanten te helpen, want ik helemaal niet van plan om te vertrekken! Hoeveel berichten moet ik nog inspreken bij jullie voordat er iemand antwoord en mij helpt?

Pisteur vétéran

 • 

48  messages

il y a 3 ans

Iedereen klaagt over de dienst van Orange, het wordt hoog tijd dat ze eens actie ondernemen en hun klantenservice op punt zetten!!!

Loading...