Apprenti pisteur
•
3 messages
Schandalig dienst bij orange!
- Ik probeer al 7 dagen mijn verhuis te regelen, maar krijg na uren wachten en berichten in te spreken niemand aan de lijn! Ik ben al bijna 10jaar klant en wordt gewoon niet geholpen. Dus ben ik maar overgeschakeld naar Telenet die wel de telefoon oppakt!
Nu moet ik die digiboxen en modum nog binnen brengen, maar geen enkele shop neemt het aan, het moet via de telefoon gebeuren. Waar dus niemand opneemt!
En ondertussen loopt mijn abonnement door en kan ik betalen voor niets!
Wat een schandalig dienst, jullie moeten zich schamen, want klantenservice is er niet! Met 1 woord kan ik orange beschrijven en dat is "waardeloos". Mercie om een klant van 10jaar zo fijn te helpen!
Een zeer ontevreden klant.
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Niet meer van toepassing op je - stappen verhuis vind je hier - Love-diensten (internet en tv) verhuizen: gratis en zorgeloos | Orange België
Decoder en modem moeten opgestuurd worden na opzeg via telefoon @Jimmy1979
Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België
Zou wachten met opzeggen totdat je Telenet geïnstalleerd is - anders val zonder tv/internet
success
1
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 3 ans
Ugh @Jimmy1979 ,
Sorry om dit te lezen 😞
Als je Telenet hebt gevraagd jouw Orange abonnement op te zeggen, krijg je een brief thuisgestuurd voor de teruggave van de toestellen (via BPOST).
Totem
1
0
Hippie1727
Pisteur vétéran
•
48 messages
il y a 3 ans
Iedereen klaagt over de dienst van Orange, het wordt hoog tijd dat ze eens actie ondernemen en hun klantenservice op punt zetten!!!
0
0