annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verhuis naar nieuwe woning

Topic gestart op: 20-12-23 22h08

Antwoorden: 6 antwoorden

Mattie
Aspirant genezer

Verhuis naar nieuwe woning

Hallo,

Binnenkort (binnen 2 maanden) verhuizen we van een appartement naar een nieuwbouw woning.
Nu is mijn vraag hoe we dit het beste regelen?

De kabel zal immers van Telenet zijn, dienen we dan op het nieuwe adres een nieuwe aansluiting te vragen?  En via wie kan dat het beste verlopen?  Via Telenet of Orange? Of dienen we ze allebei te contacteren of alleen Orange?

Of kan ik beter een paar maanden naar Telenet overgaan en daarna terug overstappen richting Orange totdat alles in orde is?  Heb ook al gehoord dat als je Orange klant bent en er iets misloopt dat het helemaal niet vlot verloopt.  Of dat er voor de installatie lange wachttijden zijn?

We hebben momenteel een love pack dus tv+mobiel+internet.

Wat is de beste optie en wie heeft welke ervaring hiermee?

Bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
JVV94
Veteraan verkenner

Het beste is dat je telefonisch contact opneemt met de klantendienst van Orange. Zij zullen je de nodige info bezorgen. Toen ik verhuisde kwam een technieken de modem afkoppelen in m'n appartement en installeren in m'n huis. Voor de rest online op je profiel je adresgegevens laten wijzigen. Tv heb ik niet meer dus ivm. de digicorder best ook vragen aan de klantendienst.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mattie 

Het is een beetje lotto spelen voor het moment. BIj Telenet loopt er de laatste maanden (eigenlijk bijna een jaar intussen) ook vanalles mis (voornamelijk te wijten aan een zeer slecht uitgevoerde uitrol van compleet nieuwe software gecombineerd met dikwijls niet al te competent helpdeskpersoneel (met meteen mijn excuses aan de witte raven, die er ook zijn, en zeer goed en snel werken).. Je weet het nooit, soms gaat het ook gewoon goed en vlot. Anderen zitten maanden in het donker voordat hun nieuwe aansluiting ook daadwerkelijk functioneert.

Ik wens je veel geluk, het is mogelijk dat alles goed en snel gaat. Maar hou er best rekening mee dat een en ander wel wat kan duren vooraleer het deftig functioneert.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen