annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
RobS707
Gewaardeerd verkenner

Ik heb ook veel probleem VisualVoicemail in werking te krijgen.  

Iphone IOS 15; Optie is geactiveerd

Kan iemand bevestigen dat het APN voor VVM in Settings / Mobile Data / Mobile Data Network

moet "mms.be" zijn, zonder username en passwoord ?

Met dank

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Voor zover ik het kan zien in mijn foon, maar dat is Android, heeft VVM geen eigen APN. Trouwens, mms.be is bij mij uitgeschakeld als APN omdat vanaf volgende maand de mmsjes niet meer inbegrepen maar wel betalend zullen zijn, voor iedereen, ongeacht abonnement of tariefplan.

Het enige APN dat ik ingesteld heb op de foon is mworld.be

Maar ik herhaal, ik heb een Android. Van Apple foons ken ik niks ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Reservoir_Dog
Aspirant verkenner

Werkt niet. Iphone 12 pro max ios 14.3 dus daar ligt het niet aan.... Staat actief in my orange maar krijg het helemaal niet werkend....

Trouwens, om je gsm in te stellen staan andere gegevens tov hetgeen de sim ophaalt..... Waarom is dit?

APN iphone.mobistar en als je de stappenplan volgt op deze site staat er mworld.be.... De welke is nu de juiste? (instellingen voor internet)

0 pluimen
AU3
Ervaren verkenner

Ik vind de weg niet om deze te activeren

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen