annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voice-mail nummer is niet toegekend.

Topic gestart op: 20-09-23 20h59

Antwoorden: 5 antwoorden

JanSan333
Ervaren verkenner

Voice-mail nummer is niet toegekend.

OPGELOST

Goede avond,
Wanneer mijn telefoon op voicemail moet gaan, gebeurd er niets en krijgt men te horen dat -dit nummer is niet toegekend-
Enig idee hoe dit te verhelpen?

.

Via de voicemail instellingen is mijn gepersonaliseerde begroeting in orde.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
JanSan333
Ervaren verkenner

Na veel op en af telefoneren /chatten heeft er eindelijk iemand de moeite gedaan om een dossier aan te maken.

De volgende dag was het al inorde. 

Bij het verlengen van de tijd ( telefoon laten overgaan vooraleer een voice-mail bericht kan ingesproken worden), had ik ergens een fout gemaakt( een verkeerd nummer).

Kudos voor de technische dienst.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
JanSan333
Ervaren verkenner

Na veel op en af telefoneren /chatten heeft er eindelijk iemand de moeite gedaan om een dossier aan te maken.

De volgende dag was het al inorde. 

Bij het verlengen van de tijd ( telefoon laten overgaan vooraleer een voice-mail bericht kan ingesproken worden), had ik ergens een fout gemaakt( een verkeerd nummer).

Kudos voor de technische dienst.

 

Josette
Wijze
Wijze

@JanSan333  een goedenavond.

Heb je  deze als een gelezen?

Klik op de blauwe deze.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
JanSan333
Ervaren verkenner

Ja ja , ik heb me al een ongeluk gezocht op het Forum.

De voicemail is ingesteld met mijn voorkeur, maar wanneer de beller naar mijn voice-mail behoord verwezen te worden, is er enkel de tekst - dit nummer is niet toegewezen+

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JanSan333 

Dan is de klantendienst de plaats waar je moet zijn. Meer kunnen wij hier, allemaal gewone klanten zijnde, ook niet doen in dit geval.

EDIT: ik ga ervan uit dat men u wel gewoon kan bellen op uw nummer .... Zoniet is er nog iets anders aan de hand ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen