annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail terug inschakelen

Topic gestart op: 25-09-23 14h50

Antwoorden: 6 antwoorden

Wereldbolj
Aspirant verkenner

Voicemail terug inschakelen

hallo,
Blijkbaar is ergens in de afgelopen maanden mijn voicemail uitgeschakeld.
Hoe kan ik deze terug inschakelen? Ik heb gebeld met de klantendienst, zij vertelden mij om #123# te doen maar ik zie niets in dit menu over voicemail.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Badass
Rekruut scout

Typisch orange dienst. Ik heb 4 abonnementen nummers. 2 van waren van andere providers en 2 nieuwe. Dus 2 nieuwe zijn geen probleem met VVM  en op 2 oude nummers werkt het niet. Ik heb meer maals gebeld naar 5000  en ik vroeg dat ze ons twee nummers in orde brengen want er zit ergens vast met instellingen op provider zelf. Ik weet over wat ik spreek, maar op andere kant, “technische” dienst wisten zelfs niet wat een VVM is. OMG. De volgende stap zal een ombudsdienst zijn. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Wereldbolj  goedemiddag,

je kan bij tips en tricks gaan lezen, zijn verschillende tips van te lezen.

Hier is er al eentje van.

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Hoe-configureer-je-uw-voicemail-Enkele-t...

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Wereldbolj
Aspirant verkenner

Bedankt,

Het probleem is dat wanneer ik 5555 bel ik direct het bericht te horen krijg dat mijn voicemail uitgeschakeld is en dat ik de klantenservice moet bellen. Heb ik gedaan en de oplossing die zij mij bieden is #123#

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen