annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bedrijfswhatsapp iphone en privé nummer

Topic gestart op: 11-10-23 17h20

Antwoorden: 2 antwoorden

arnoutslindsey
Aspirant verkenner

bedrijfswhatsapp iphone en privé nummer

Als ik een prepaid prepaid nummer neem voor mijn zaak en dit enkel wil gebruiken voor bedrijfswhatsapp (bellen en berichtjes sturen), kan ik dat dan met mijn privé nummer in mijn iphone tesamen gebruiken? Dus hiermee bedoel ik, dat ik eens ik de prepaid kaard er in heb gestoken, dan mijn privé nummer er standaard inzet, ik dan maar 1 telefoontoestel kan gebruiken. Heeft iemand hier een idee van? 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Trickie
Veteraan verkenner

Whatsapp kan maar aan 1 nummer gekoppeld worden. Maar je kan "Whatsapp Business" instaleren en daar kun je dan je zakelijk nr. aan koppelen. Het ziet er hetzelfde uit als de gewone whatsapp, is ook gratis en werkt ook met al je contacten die je al in je phone hebt staan. En de twee draaien probleemloos naast elkaar.

 

Gregory
Wijze
Wijze

 

Je werkt best met twee abonnementen waar je van 1 sim converteert naar e-sim, voor het ander kun je de normale sim houden.  Zo heb je twee abonnementen op 1 toestel. 

Denk niet dat je een prepaid naar e-sim kunt omzetten.  Als je perse een prepaid wil zul je het prive abonnement naar esim moeten converteren

Dus antwoord op de vraag: JA, als je je prive abonnement naar e-sim zet.  Tenzij je een dual sim telefoon hebt die twee sim cards aankan

 

Leden met de meeste pluimen