annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

e-sim

Topic gestart op: 28-11-21 00h04

Antwoorden: 35 antwoorden

renaatdb
Gewaardeerd verkenner

e-sim

Hallo

Ik probeerde vandaag de Orange shop in Mechelen te contacteren.  Vroeg ook om mij op te bellen. Helaas niemand kunnen contacteren.  Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres waar ik iemand kan contacteren voor een esim abonnement. 

Groeten 

Renaatdb 

Labels (1)
0 pluimen
35 ANTWOORDEN 35
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Dat zou wel handig zijn als je via de MyOrange app kunt uw E-sim activeren zonder de code dat je nodig hebt op papier.

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
renaatdb
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk dank voor je antwoord.

Was gisteren wel wat gefrustreerd over het gebrek aan communicatiemiddelen.

Het was ook misschien net te druk. Als klant zijn we ondertussen soms teveel gewoon geraakt misschien? Nu in Coronatijden in de drukte nog naar een shop in het centrum van Mechelen gaan (Black Friday) leek me niet opportuun.
Maar desondanks toch een fijn antwoord gevonden op dit forum.

Ik wacht wel tot het online kan.

Groeten,

renaatdb

TomB
Orange-werknemer

Beste @renaatdb ,

Ga gewoon langs in de winkel. Dit duurt 2min.
Ikzelf heb gisteren ook helemaal de mogelijkheid niet gehad bijvoorbeeld om gisteren onze vaste lijn ook maar één keer op te nemen. Continu met 4 man van 10u-18u een wachtrij van 10-15 mensen. (Gent) Dit zal waarschijnlijk overal hetzelfde geweest zijn.

Groeten,
Tom
Orange Shop medewerker

renaatdb
Gewaardeerd verkenner

Tom

Ik snap het dat jullie het zeer druk hebben. Geen enkel verwijt aan het personeel van deze winkels...

Wij als klanten zijn echter verwend. Mijn pakjes komen aan mijn deur. Voor het milieu een slechte zaak?
Mijn auto mag Mechelen niet meer binnen.
Als we aan het milieu denken een goede zaak. De fiets blijkt het enige alternatief. 

Ik ga echter niet aanschuiven in een shop voor een esim. Dat staat wel vast. Zo dringend is het nu ook weer niet.
Ik bel voorlopig wel verder met mijn mobiel nummer van een concurrent. Spreken tegen mijn Samsung galaxy watch 4 volgt later wel.

Ik hoor dat Orange er aan werkt om het proces van de esim online te kunnen afwerken. Prima....

Vriendelijke groeten,

renaatdb

 

0 pluimen
renaatdb
Gewaardeerd verkenner

Oei Hartelijk in plaats van Hatelijk...

Leden met de meeste pluimen