Apprenti pisteur
•
3 messages
nieuwe klant, slechte start !!
Wij zijn pas klant geworden bij Orange. Normaal kwamen ze afgelopen vrijdag alles installeren en aansluiten.
We kregen een tijdslot tussen 13u en 18u. Ik had hiervoor verlof genomen zodat er iemand aanwezig was. OP de brief stond ook dat wij 99 € moesten betalen als we de afspraak zouden afzeggen... OK, geen probleem.
Nu zijn ze zelf gewoon NIET komen opdagen !!!!!!
We kregen om 18.15u telefoon dat het niet meer zou lukken vandaag en ik een nieuwe afspraak moest maken.
Dus ik moet 99€ betalen als ik mijn afspraak niet nakom, maar Orange hoeft de afspraak niet na te komen ??? Een halve dag verlof genomen voor niks !!
Ik heb verschillende malen de klantendienst proberen te bellen, maar daar geraak je zelfs niet binnen ...
Zit daar wel iemand aan de telefoon ??
Mooie start bij Orange . Krijg ook niemand aan het woord ! Begin al spijt te krijgen ..
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Kan gebeuren als er vertragingen zijn in het aantal installaties dat de persoon moet doen.
Zou er niet van wakker liggen - komt wel goed
9
0
Goriske1993
Pisteur expérimenté
•
22 messages
il y a 3 ans
Als je nog niet bent over gestapt zou ik de installatie vriendelijk annuleren.
mij bieden ze een gratis installatie aan, zetten ze op factuur.
na uren bellen uiteindelijk binnen geraakt bij klantendienst: we zullen ze crediteren op volgende factuur.
volgende factuur niet gedaan dus kan je opnieuw beginnen.
nu recent een toestel besteld en mogen betalen(!!) en ze zijn al bijna 2 weken stil in alle talen. (Alles in orde buiten het toestel versturen)
ze zijn nooit bereikbaar en als je ze te pakken krijgt, zegt elke medewerker iets anders.
hun systemen zijn extern beheerd dus bij problemen spreek je onmiddellijk over dagen wachten.
elke klantendienst kent drukke periodes maar dit is NIET normaal.
zeer triestig dat orange liever investeert in een “forum” dan in een effectieve klantendienst.
2