Profil de bulckske

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

lundi 5 décembre 2022 14:55

nieuwe klant, slechte start !!

Wij zijn pas klant geworden bij Orange. Normaal kwamen ze afgelopen vrijdag alles installeren en aansluiten.

We kregen een tijdslot tussen 13u en 18u. Ik had hiervoor verlof genomen zodat er iemand aanwezig was. OP de brief stond ook dat wij 99 € moesten betalen als we de afspraak zouden afzeggen... OK, geen probleem.

Nu zijn ze zelf gewoon NIET komen opdagen !!!!!!

We kregen om 18.15u telefoon dat het niet meer zou lukken vandaag en ik een nieuwe afspraak moest maken.

Dus ik moet 99€ betalen als ik mijn afspraak niet nakom, maar Orange hoeft de afspraak niet na te komen ??? Een halve dag verlof genomen voor niks !!

Ik heb verschillende malen de klantendienst proberen te bellen, maar daar geraak je zelfs niet binnen ...

Zit daar wel iemand aan de telefoon ??

Mooie start bij Orange . Krijg ook niemand aan het woord !  Begin al spijt te krijgen ..

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Kan gebeuren als er vertragingen zijn in het aantal installaties dat de persoon moet doen.

Zou er niet van wakker liggen - komt wel goed

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Ben wel halve dag verlof kwijt voor niks ..

Sage

 • 

7.5K  messages

Och ja, dan ben je een halve dag verlof kwijt 

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

@Gregory 

ziet U zelf niet in wat voor “triestig/arrogant” antwoord dit is? Met alle respect voor Uw antwoord maar hoe gaat de andere kant dit ontvangen denkt U?!

voor sommige mensen is dit bijna 3% van hun jaarlijkse vakantie!!

ja er kunnen fouten gebeuren maar al de nalatigheid en geen gehoor geven is totaal iets anders dan er is iets fout gelopen. 

 

 

 

Sage

 • 

7.5K  messages

Wou zeggen @Goriske1993 dat het het einde van de wereld niet is.  Planningen kunnen uitlopen

 

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

@Gregory 
Ja volledig mee akkoord!! (Ben manager in de chemische logistiek dus dit moet U mij niet vertellen!)

Ik heb het er vooral lastig mee dat dit de reactie van Orange op ELK probleem is. 

Niemand kan verantwoordelijk gesteld worden en daar wringt het schoentje. De technische dienst is “uitbesteed” door orange en zodoende heb je hier geen management over daar dit een volledig externe firma is..

 

Mensen in de winkel: kunnen niet in de systemen (willen wel en komen hier open voor uit dat dit schandalig is)

mensen van de klantendienst: kunnen raadplegen maar aanpassen moeten ze beroep doen op de externe firma (sommige medewerkers willen oprecht hun job goed doen maar kunnen niet, ook zij komen hier open voor uit)

externe firma: niet te bereiken…

”ja meneer deze dienst belt U binnen de 24u” -) al 3 keer en nog steeds niets gehoord. (Ondertussen 6dagen verder)

 

En zo komt u met elk (specifiek) probleem nergens…

als ik alles wat jullie telefonisch melden /zeggen op papier had, kon ik hier zeer gemakkelijk een rechtszaak door winnen, misschien is dit de achterliggende reden dat er op geen enkele manier schriftelijk communicatie kan gebeuren? 🙂

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

il y a 3 ans

Als je nog niet bent over gestapt zou ik de installatie vriendelijk annuleren. 

mij bieden ze een gratis installatie aan, zetten ze op factuur.

na uren bellen uiteindelijk binnen geraakt bij klantendienst: we zullen ze crediteren op volgende factuur.

volgende factuur niet gedaan dus kan je opnieuw beginnen.

nu recent een toestel besteld en mogen betalen(!!) en ze zijn al bijna 2 weken stil in alle talen. (Alles in orde buiten het toestel versturen)

ze zijn nooit bereikbaar en als je ze te pakken krijgt, zegt elke medewerker iets anders. 
hun systemen zijn extern beheerd dus bij problemen spreek je onmiddellijk over dagen wachten. 
elke klantendienst kent drukke periodes maar dit is NIET normaal. 

zeer triestig dat orange liever investeert in een “forum” dan in een effectieve klantendienst.  

Sage

 • 

7.5K  messages

Het is nu niet omdat @Goriske1993 een slechte ervaring heeft gehad dat hij kan zeggen dat iedere klant dit zal hebben, tenzij hij een kristallen bol met gebruiksaanwijzing heeft

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Normaal zou ik U 100% gelijk geven echter is er genoeg bewijs beschikbaar om geen glazen bol nodig te hebben 😉

misschien toch een trustpilot checken en dan wordt duidelijk dat ik niet de enige ben.

(ja het zijn recente meldingen)

testaankoop staan ook leuke reacties op…

https://nl-be.trustpilot.com/review/orange.be

klantendienst is onvoldoende bij orange en jullie proberen het op de klanten te steken. 

Ook vind ik het triestig dat U onmiddellijk de bal van orange wilt (en blijft) afhouden. 

zelf office managers van de orange shop zegt dat orange op niks meer trekt als U met een probleem zit. 

orange doet nooit iets fout als je jullie moet geloven ….. 


negatieve reacties van sociale media halen is ook nodig om alle negatieve reacties te laten verdwijnen. 

zo kan ik ook een “wijze” worden en enkel antwoorden op vragen als 4G werkt niet. (Dat vind je op google ook 😉

ik begrijp dat jullie mensen ook willen helpen, maar niet uit de hoogte doen met BS argumenten aub daar orange fout is!!!

danku!

Loading...