annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge

Topic gestart op: 05-09-23 11h53

Antwoorden: 5 antwoorden

Cousin
Aspirant verkenner

Badge

OPGELOST

Krijg ik een badge als ik hier veel post/reageer?

Nood aan extra data

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Cousin 

Nee zeker niet je krijgt niet zo maar even een badge als je hier wat post of reageert. 

Je moet wel een goede inzet hebben mensen willen helpen en juiste goede correcte antwoorden geven. Het is niet dat je hier wat vragen stelt en je wat antwoord je ook daadwerkelijk je badges ontvangt. Daarnaast moet je ook goede oplossingen bieden op de vragen die je wil beantwoorden. 

Lees deze informatie eens goed door en zeker als je echt badges wil verdienen.

Moest je echt meer data nodig hebben neem je beste de Go Unlimited dan heb je elke maand data genoeg. Want als je nood hebt aan extra data dan heb je wel het verkeerde abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Cousin 

Nee zeker niet je krijgt niet zo maar even een badge als je hier wat post of reageert. 

Je moet wel een goede inzet hebben mensen willen helpen en juiste goede correcte antwoorden geven. Het is niet dat je hier wat vragen stelt en je wat antwoord je ook daadwerkelijk je badges ontvangt. Daarnaast moet je ook goede oplossingen bieden op de vragen die je wil beantwoorden. 

Lees deze informatie eens goed door en zeker als je echt badges wil verdienen.

Moest je echt meer data nodig hebben neem je beste de Go Unlimited dan heb je elke maand data genoeg. Want als je nood hebt aan extra data dan heb je wel het verkeerde abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Helen1
Ervaren genezer

@Cousin 

Wat ik bedoel is kijk maar naar eendert wiens profiel, dan zie je wat je moet doen om die badges te bereiken

@Josette  kan je a.u.b. stoppen met mij continue af te breken?! Als je niets vriendelijks te zeggen hebt, zeg dan gewoon weg niets aub. En sleep anderen er niet bij! Wees aub een beetje respectvol.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Helen1 

@Josette is toch respectvol genoeg anders was ze ook geen SU geworden. Ze helpt anderen daar waar het kan en moet. Foutieve informatie is ook niet de bedoeling dat gegeven moet worden. Dus eigenlijk komt het op het volgende neer. 

Jij wil blijkbaar ook jou badges verdienen maar die krijg je niet zo maar om veel te posten want dan ben je aan het posten om te posten. Dit is ook niet de bedoeling. Het is de bedoeling om mensen hier te helpen juiste oplossingen te geven. 

Voor de rest ga ik niks meer over zeggen want hier wordt enkel het topic op deze manier vervuild en dat gaan we niet doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Helen1
Ervaren genezer

Beste @Cousin 

Hoe meer vragen je steld, of geaccepteerde beantwoorde vragen je beantwoord of reageert, pluimen ontvangt, .... Verdien je badges.

Kijk bvb naar mijn profiel en dan kan je zien wat je moet doen om deze te bereiken.

 

Hopelijk helpt dit een beetje?

Zoja, kan je dit als beantwoord aanvaarden als dit voldoende is. 

 

Mvg

Ps nood aan extra data, je kunt je abonnement verhogen naar go extreme en onbeperkte data deze is onbeperkt, nu in promo!

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen