Profil de Jimmyv

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

mercredi 25 janvier 2023 12:45

Badges tribe

Hallo iedereen,

In welke volgorde krijg je de badges van tribe bij Orange thank you? Wan ik heb de eerste gekregen tribe verkenner, hoe zit het dan met de andere 3?

Alvast bedankt voor de antwoorden 

Groetjes 

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Jimmyv 

Normaal in deze volgorde

• Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Maar staar je er niet blind op - ik heb deze van Scout pas 9 a 10 maand gekregen na deze van verkenner

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Hoe krijg je de badges uberhaupt?

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

@Patrizianovelli Door hartjes te geven, vragen te stellen en door op andere hun vragen te beantwoorden enz...

Zo word je beloond met badges.

Groetje.

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

@Patrizianovelli ook als je een antwoord woord accepteert dan kan die persoon een badhe krijgen als je iemand zijn antwoord accepteert dan heb je ook meer kans dat die persoon jouw antwoord accepteert zo krijg je dan ook een badge

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Ja, hoeveel posts moet je maken om elke badge te verdienen? 

Guerisseur expérimenté

• 

528  messages

@Patrizianovelli @Door vragen te beantwoorden of pluimen te ontvangen, aantal relevante berichten te posten, feedback, een antwoord accepteren, verjaardag, pluimen geven door op het hartje te drukken, heb je er 3 dan krijg je 1 badge..... ik wil je gerust een pluim geven als je mijn antwoord goedkeurd en een pluim geeft? Dubbele bonus

Hopelikk geeft dit wat meer een beeld over hoe je ze kan verkrijgen? Gewoon beantwoorden met dank u dan kan ik u een pluim geven!

Vele groetjes

Helen1

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 2 ans

@Jimmyv 

Dat je de badge Scout pas krijgt nadat je Verkenner bent (en die badge gekregen hebt) is voor de meeste Tribers het geval. Je moet namelijk zo weinig "presteren" om van scout naar verkenner te gaan dat de meeste nieuwe leden al op dag 2 verkenner worden.

In de beginperiode was het dan zelfs vaak zo dat de badge "scout" helemaal niet gegeven werd. Trage computers waarschijnlijk 😋

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

il y a 2 ans

@Cdt24801 @Gregory hallo,

Ik heb de badge van scout gekregen dus iets rapper dan verwacht maar toch beide bedankt voor de antwoorden 

Groetjes 

Pisteur confirmé

• 

8  messages

il y a 7 mois

Normaal in deze volgorde

• Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Ervaren verkenner

•