annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bankrekening opgeven om iets gratis te krijgen

Topic gestart op: 12-12-23 16h48

Antwoorden: 9 antwoorden

Angelique2003
Gewaardeerd verkenner

Bankrekening opgeven om iets gratis te krijgen

Heb bij de Orange thank you de mijnmagazines gekozen, en op de volgende pagina moet ik mijn bankrekening opgeven om toestemming voor een domiciliering te geven van 4€ per maand. Die start na de 4 weken gratis magazines. En kan ik wel daarna opzeggen. Ik vind dit niet kunnen. Ben echt niet van plan mijn rek.nr. te geven. 
kan nu ook niets anders kiezen omdat ik dit al aanvaard heb. 👎😡

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Angelique2003 

Ik kan niet anders dan u gelijk geven. Ik zou het ook niet doen. 

Ik vind het trouwens niet aanvaardbaar dat een bedrijf zoiets mag uitbrengen. Volgens mij rekenen die erop dat diegenen die bij de pinken zijn gewoon niet toehappen en de anderen de prijs betalen voor hun onvoorzichtigheid.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Angelique2003
Gewaardeerd verkenner

Ja dat denk ik ook. Het gaat mij niet om die 4€. Maar vind het niet kunnen dat je om 4 weken gratis te krijgen eerst in een domiciliering moet toestemmen die je dan achteraf wel kunt opzeggen. Heb met Orange contact opgenomen via een fb bericht maar die zegt dat ze daar niets aan kunnen doen omdat dat die ‘betaalprocedure’ niet via hen gaat. Heb ook een mail gestuurd naar info@mijnmagazines (het e-mail adres waar je zgn kunt opzeggen), maar die antwoorden niet. Heel fraai vind ik. Zulke praktijken moesten niet kunnen👎😡

0 pluimen
selleslagchris
Ervaren verkenner

Heb het ook geannuleerd nu ik mijn reknr moest opgeven. Vorige keer was dat niet toen we een magazine voor een maand kregen

Angelique2003
Gewaardeerd verkenner

Nee vorige keer was dat niet. Vind het niet kunnen.

Leden met de meeste pluimen