Profil de RubenC

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

jeudi 22 février 2018 07:30

Beloning wanneer je vrienden klant maakt?

Hi,

is er al aan gedacht om een soort van “beloning” te voorzien voor bestaande klanten die vrienden ook klant maken bij Orange? 

Thanks

Solution acceptée

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 7 ans

Hey @RubenC!

Dit bestaat zeker! Alleen is het niet rechtstreeks van Orange, maar vanuit hun dochteronderneming Smart Services Network.

 

 

Laurent

 

 

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

Hallo @RubenC,

 

We hebben het bericht van @l_siau aangepast.

Het is niet de bedoeling dat Tribe gebruikt wordt als verkooppunt.

 

Als je info wil over Smart, kan je hen rechtstreeks contacteren. 

 

Groetjes,

 

RubenW

Pisteur expérimenté

 • 

27  messages

Ja, er ondertussen wordt mijn bericht verwijderd.

Terwijl ik louter heb gezegd dat om deel te nemen aan Smart (en je dus mensen kunt aanbrengen) je eerst 250 euro moet betalen voor een startpakket én je als zelfstandige (in bijberoep) ingeschreven moet staan. Wat ook minimaal (initieel) 87 euro kost.

Met een link naar de site zelf, zonder affiliate gezever: 

http://www.smartsn.be/nl/word-business-consultant

De community bestaat amper en we gaan nu al berichten laten verdwijnen? Cq censuur toepassen?

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Als je iemand kent die bij Orange wilt aansluiten, dan kan je de gegevens van deze persoon ook gewoon doorgeven aan iemand die voor Smart werkt, dan krijg jij daardoor wel je maandelijkse korting op je gsm factuur voor het aanbrengen hoor. Daarvoor moet je zelf niet als Smartconsulent werken 😉 

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

Révélation
 
Révélation
Beste, 

Ben particuliere klant bij Orange en wil graag iemand klant maken maken en van de 5% korting genieten voor het aanbrengen. Hoe kan ik dit doen zonder bij Smart te zijn geregisteeerd? 

Mvg

 

Sage

 • 

7.2K  messages

@Ari250 

Misschien dat iemand van de andere Tribers dat toevallig weet, wij zijn hier namelijk zelf ook allemaal gewone klanten en hebben geen inzage in dossiers van Orange.

Tussen haakjes, het is voor niks nodig om de "spoiler" functie voor gewone vragen te gebruiken, die dient om dingen te verbergen die en "verrassing" zouden kunnen bederven.

 

Pisteur expérimenté

 • 

29  messages

il y a 6 ans

Ik weet niet of dit al bestaat bij Orange 

Sage

 • 

7.5K  messages

@CarinoBxl Dit zit er toch zoiets uit

Loading...