annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Genezer

Topic gestart op: 22-07-20 09h35

Antwoorden: 8 antwoorden

samad2100
Gewaardeerd verkenner

De Genezer

OPGELOST

Hallo! Ik ben nieuw hier en ik vraag mij af hoe ik zo snel mogelijk “de genezer”-rang behaal?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@samad2100  snel verdienen is niet aan de orde maar iemand helpen is aan de orde. Hoe meer jij actief bent hoe meer kans je maakt om iets te verdienen. Hoe meer gewaardeerd jij bent en hoe meer pluimen jij krijgt en geeft en hoe veel jij post op andere berichten om iemand te helpen en dus echt hier aanwezig bent en actief verdien jij een rang. Als het gaat om snel te verdienen en je helpt niemand of post niks op andere berichten dan verdien je ook niks. Met posten bedoel ik ook normale fatsoenlijke antwoorden zodat die vragende persoon ook geholpen is. Het is hier geen Tribe voor bedankt je badge en je cadeau zo zit de Tribe niet in elkaar. Beste eens in mijn profiel kijken hoe lang ik al lid ben en wat ik verdiend heb in die tijd en hoe lang het dus duurt voor je zo hoog komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Tinneke2
Aspirant sjamaan

821D19F7-F910-426B-92F3-C63C72CDC1FF.jpeg

 dit zijn een deel van de Badge die je kan verdienen je moet er iets voor doen zo werkt het systeem druk op het icoon en dan zie je wat je moet doen .Het gaat niet vanzelf .je moet wel eerst de app downloaden.Veel succes 

fijne dag

0 pluimen
Jonasverachter
Ervaren verkenner

Mensen hun antwoorden beantwoorden en actief zijn groetjes

0 pluimen
Jorn1
Gewaardeerd verkenner

Heeft het niets te maken met de hoeveelheid pluimen dat je krijgt?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jorn1  

Nee je pluimen staan er los van het is je aantal berichten die je maakt , je 'lidmaatschap' dus hoe lang je hier al actief bent. Maar ook of je actief deel neemt natuurlijk want als je maar beperkt berichten maakt dan zal je niet snel in rang stijgen. Hoeveel je exact nodig hebt weten wij ook niet maar als het enkel aan je pluimen zou liggen dan zouden we er heel weinig uitdelen hé wantje antwoord moeten wel zinvol zijn. En dat is helaas niet bij iedereen zo dat die zinvolle antwoorden geeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen