Profil de Thugangel

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

samedi 26 février 2022 09:38

Einde samenwerking Kinepolis?

Ik las op de site dat vanaf 30-3-2022 Kinepolis niet langer meedoet met de 1+1 ticket gratis op dinsdag.

Zou dit tijdelijk zijn of definitief?

Op deze manier valt een heel groot aanbod weg....

Sage

• 

11K  messages

il y a 3 ans

@Thugangel 

Schermafbeelding 2022-02-26 om 10.42.11.png

 Het is dus dat dat de Kinepolis niet meer meedoet maar de andere bioscopen wel. Oke Kinepolis heeft en is het meest bezocht en ja op die manier zal er een groot aanbod wegvallen. 

Ik denk ook dat het definitief is anders had er wel iets bij gestaan als 'tijdelijk' of 'voorlopig wegens...' Jammer voor diegene die er gebruik van maken en misschien komt er een alternatief wie zal het zeggen. 

Pisteur expérimenté

• 

6  messages

Ik ben benieuwd

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Thugangel goedemiddag,

oei daar zijn wij niet van op de hoogte.

Zal het eens navragen.

Hier kan je de anderen wel al zien.

Euroscoop staat er bij de andere niet.

Klik op de blauwe hier.

Tagnieuw.jpg

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

il y a 3 ans

Ik vreesde het al. Spijtig dat Kinepolis wegvalt. 

Sage

• 

7.5K  messages

@Thugangel ,

Momenteel bekijken ze wat ze als alternatief kunnen aanbieden.

Zo ben je volledig op de hoogte.

Fijne dag.

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

bedankt om na te vragen!

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Ze zouden beter eerst de klanten moeten verwittigd hebben. Na uren proberen en denken waarom de code niet werkte op de site van Kinepolis, zag ik dit. 
ik doe men opzoekwerk en merkte wel op dat er nog andere cinema’s gelukkig werken. 
bon, tis voor hun een kleintje om 1 standaard mail/ sms/ bericht te typen en te verzenden naar al hun klanten. 
jammer dat alles draait om geld tegenwoordig. Geld boven kwaliteit / klant 

Sage

• 

7.5K  messages

@Dermalex 

Denk dat Orange dit gratis krijgt van Kinepolis,  Het vult immers de zaal wat op een moment dat er weinig volk zit.

Als tegenprestatie moet Orange het aanbieden - wat niks of weinig kost - wat ook wat reclame maakt voor Kinepolis

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 3 ans

Ohnee... Dat zou ik wel heel spijtig vinden. Elke vakantie op dinsdag is dat onze moeder dochter date 🙄 

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

Ik dus ook met de kids 🙂 en buiten de vakanties regelmatig eens met een vriendin. Scheelt toch een hoop en de andere cinema's liggen echt uit de buurt.

Éclaireur novice

• 

3  messages

il y a 3 ans

Vind ik ook waar kan je in West Vlaanderen dan nog van deze verdiende thank you voordeel benutten, kan dit eigenlijk zomaar unilateraal gewijzigd worden ten nadele van de jarenlange klant? Dit was een voordeel voor ons gezin die doorweegde in de beslissing bij orange te blijven ,nu echter niet meer… kan testaankoop hiervoor worden gecontacteerd?

Sage

• 

7.5K  messages

@stefanievb 

Orange is vrij, totaal vrij in het aanbieden van gratis extra's

Denk niet dat testaankoop contacteren  daar wat aan zal veranderen - maar je kunt het altijd eens proberen

Sage

• 

7.5K  messages

Denk dat je naar Doornik zult moeten gaan @stefanievb 

Loyal Badge - Google My Maps

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 3 ans

Ok, helemaal nieuw hier op tribe…

Maar is dit werkelijk uit het aanbod? Wij gingen regelmatig met de kinderen naar Kinepolis… en was dit deze zomer weer van plan…

Sage

• 

11K  messages

@Stepup 

Ja het is helemaal uit het aanbod. 

Wij weten nu ook niet of dit terug gaat komen in de vorm van iets anders dus zou het in de gaten houden. 

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Bedankt. Heel jammer maar het was leuk zo lang het duurde.

Pisteur confirmé

• 

9  messages

Ik weet wel dat ik onlangs bij ZEB kledingwinkel geweest ben,en later een korting van 10 euro terug op mijn bankrekening gestort gekregen heb. Bij andere winkels heb je nu ook bepaalde voordelen. Mss dat dit nu in de plaats gekomen is. Maar ik heb hierover niks ontvangen in een mail of zo. Eens de mensen op de hoogte brengen zou minder rode kaken aan het loket in de Kinepolis teweeg brengen.

Pisteur confirmé

• 

9  messages

Wat zijn de voorwaarden dan bij Zeb? Ik koop daar ook geregeld. 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 3 ans

Volgens Kinepolis is het Orange die er mee gestopt is?!!

Apprenti pisteur

• 

3  messages

il y a 3 ans

Inderdaad wij stonden daar ook voor een definitieve beslissing blijkbaar.

Spijtig dat we daar nooit over geïnformeerd werden via Orange.

Ik krijg nu nog aanbiedingen voor tickets,maar we kunnen ze dus niet meer gebruiken .

Sage

• 

11K  messages

@Anita3 

Orange heeft dit wel geinformeert het stond immers op de website. En daar zijn websites toch handig voor om daar info op te zoeken en soms eens door te kijken. Het is iets wat ik toch met regelmaat doe eens op de website kijken van bepaalde providers of andere dingen om te weten wat er gaande is. Op die manier sta je niet altijd voor een verrassing. 

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Wel Patrick dat heb ik dan blijkbaar gemist.

Pech voor mij.

Sage

• 

11K  messages

@Anita3 

Zoals je ziet is dit topic toch wel redelijk lang ondertussen en dat wil zeggen dat er meerdere waren die het niet zagen en of wisten. Uiteindelijk is dat dan pech voor vele die er gebruik van maakte. 

Wel netjes zou zijn geweest als de klant een mail had gekregen of een pop-up in de My Orange app of iets in de klantenzone. 

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Inderdaad maar spijtig genoeg is het nu zo.

Minder bioscoop bezoek voor mij,want het blijft toch vrij duur alleen.

Niet het einde van de wereld 🤭

Loading...