Pisteur expérimenté
•
19 messages
Einde samenwerking Kinepolis?
Ik las op de site dat vanaf 30-3-2022 Kinepolis niet langer meedoet met de 1+1 ticket gratis op dinsdag.
Zou dit tijdelijk zijn of definitief?
Op deze manier valt een heel groot aanbod weg....
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 3 ans
@Thugangel
Het is dus dat dat de Kinepolis niet meer meedoet maar de andere bioscopen wel. Oke Kinepolis heeft en is het meest bezocht en ja op die manier zal er een groot aanbod wegvallen.
Ik denk ook dat het definitief is anders had er wel iets bij gestaan als 'tijdelijk' of 'voorlopig wegens...' Jammer voor diegene die er gebruik van maken en misschien komt er een alternatief wie zal het zeggen.
1
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Thugangel goedemiddag,
oei daar zijn wij niet van op de hoogte.
Zal het eens navragen.
Hier kan je de anderen wel al zien.
Euroscoop staat er bij de andere niet.
Klik op de blauwe hier.
0
Thugangel
Pisteur expérimenté
•
19 messages
il y a 3 ans
Ik vreesde het al. Spijtig dat Kinepolis wegvalt.
4
Sophie83
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 3 ans
Ohnee... Dat zou ik wel heel spijtig vinden. Elke vakantie op dinsdag is dat onze moeder dochter date 🙄
1
0
stefanievb
Éclaireur novice
•
3 messages
il y a 3 ans
Vind ik ook waar kan je in West Vlaanderen dan nog van deze verdiende thank you voordeel benutten, kan dit eigenlijk zomaar unilateraal gewijzigd worden ten nadele van de jarenlange klant? Dit was een voordeel voor ons gezin die doorweegde in de beslissing bij orange te blijven ,nu echter niet meer… kan testaankoop hiervoor worden gecontacteerd?
2
0
Stepup
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 3 ans
Ok, helemaal nieuw hier op tribe…
Maar is dit werkelijk uit het aanbod? Wij gingen regelmatig met de kinderen naar Kinepolis… en was dit deze zomer weer van plan…
4
0
Gino_DL
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 3 ans
Volgens Kinepolis is het Orange die er mee gestopt is?!!
0
0
Anita3
Apprenti pisteur
•
3 messages
il y a 3 ans
Inderdaad wij stonden daar ook voor een definitieve beslissing blijkbaar.
Spijtig dat we daar nooit over geïnformeerd werden via Orange.
Ik krijg nu nog aanbiedingen voor tickets,maar we kunnen ze dus niet meer gebruiken .
4
0