Profil de 007

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

jeudi 15 février 2018 19:02

Elke dinsdag Orange Thank You bioscooptickets!

Wist je dat je als trouwe Orange klant op dinsdag een gratis bioscoopticket kan krijgen (bij aankoop van één)

Met zn tweetjes naar de film voor de prijs van één dus.

Als je langer dan 5 jaar Orange klant bent kan dit zelfs elke week!

Meer info?

https://www.orange.be/nl/zelfstandigen/hulp/klantenzone-en-beveiliging/getrouwheidsprogramma-orange-thank-you/loyal-badge-filmtickets

Elke week een filmpje meepikken op kosten van Orange, leuk toch! 🙂

Greetz!

 

Employé Orange

 • 

1  message(s)

il y a 7 ans

En als je al langer dan 10 jaar Orange-klant bent, krijg je een gratis RestoPass!

Hiermee kan je lekker gaan eten in meer dan 700 restaurants in België en krijg je tot 30% korting op je rekening!

Meer info hier 🙂

-> Iemand van jullie die zo'n RestoPass heeft? Welke restaurantjes hebben jullie al uitgeprobeerd? Aanraders?

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

RestoPass? Langer dan 10 jaar Orange-klant? En wat met de oude Mobistar-klanten? Mobistar dat door Orange werd overgenomen... Ik weet niet hoe lang ik al klant ben, maar ik denk toch dat ik al meer dan 10 jaar klant ben.

4.4K  messages

Sms loyal naar 8790 en je krijgt een bericht van vanaf wanneer je klant bent. Mobistar inbegrepen.

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

Dank je Simontjeuh

Heb dit gedaan. Ben klant sedert 2001. Dit is dus meer dan 10 jaar.

4.4K  messages

Als je kijkt op de orange app bij je "badges" dan zou er "gold loyal badge" moeten staan (+5j klant) daardoor krijg je elke week een cibema ticket. En normaal ook een "diamond loyal badge" (10j klant) daar zit de resto pass in. Als je geen diamond badge hebt zou ik contact met orange nemen.

Chef pisteur

 • 

76  messages

Inderdaad jammer genoeg enkel dinsdag.
Dan heb ik ook liever een zeer beperkte geldigheidsduur, maar ook in het weekend.

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

il y a 7 ans

@007 spijtig dat dit alleen op dinsdag geldig is

het zou leuker zijn geweest als het geldig was op dag van aankoop ( of 7 dagen geldig )

maar hey , het is toch leuk om een bioscoop ticketje te krijgen 😄

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Als je graag naar de cinema gaat (zoals ik) is dit inderdaad een pluspunt als klant bij Orange. 😁

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

il y a 7 ans

Ik krijg ook regelmatig bioscoop tickets ik heb daar niets aan.

Waarom kunnen ze niets anders geven zoals een bon voor leonidas pralines.

 

Pisteur expérimenté

 • 

11  messages

il y a 7 ans

Hoi,

we maken hier geregeld gebruik van, ondanks het ruime aanbod aan films via Orange. "The Shape of Water" was dinsdag jongstleden de moeite waard! Blij deze optie te hebben om bioscoopgaan betaalbaar te houden.

Erik

 

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 7 ans

ja dat is heel leuk maar ik vergeet dat altijd ik zal het ook eens moeten doen!

 

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 7 ans

Leuk, moet ik eens proberen

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

il y a 7 ans

Inderdaad leuk, ik heb ook elke week recht op een ticket ,maar helaas nog nooit gebruik van kunnen maken. Op een dinsdag komt slecht uit. Spijtig dat dit niet geldig is op een vrijdag of zondag. Zou voor velen beter uitkomen denk ik. 

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

il y a 7 ans

Maar als je SIM-kaart ingebouwd zit in een alarm systeem of dient als bel voor een poort. (via de bel en simkaart wordt het nummer van de Eigenaar van de woning opgebeld) dan heeft deze SIM-kaart geen display, en meestal weijgert dit systeem ook elke SMS (dit dankzij PIN-code 2).
Kunnen deze personen dan niet met een eenvoudige mail vanuit klantezone hun code opvragen.
Of is er een andere mogelijkheid.
(Of laat Orange deze klanten in de kou!)
Alvast bedankt voor een positief antwoord.

Ook voor het aanmaken van mijn klantzone had ik zo een SMS-code nodig.
Volgens de Orange-winkels kon dit niet!
De meeste antwoorden die ik kreeg op de Tribe waren neen, of probeer het eens in de winkel.  

Uiteindelijk vond ik een persoon op chat die eerst zei dat het niet kon, maar toen ik hem zei dat dit maar een kleine inspanning zou zijn voor Orange deed hij verder onderzoek, en kon me een dag later helpen met het onderscheppen van de SMS-code.

Hopelijk kan iemand van jullie me dus verder helpen met mijn vraag omtrent de FILM-tickets. 
Alvast bedankt voor een positief antwoord.

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

il y a 6 ans

Dit is voor mij echt wel één van de redenen waarom ik klant blijf!!!

Binnenkort ben ik 3 jaar klant en krijg ik iedere maand 2 tickets voor de prijs van 1. Gewoon geweldig!!!

Pisteur expérimenté

 • 

29  messages

il y a 6 ans

Ja maak ik al jaren gebruik van!!

Een leuke geste van Orange!!

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 5 ans

Bij welke Cinema's geld dat eigenlijk ? Kinepolis, Euroscoop of andere ?

Pisteur expérimenté

 • 

29  messages

bij alle cinema's in Belgie

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@CarinoBxl  schreef:

bij alle cinema's in Belgie


Sorry, daar moet ik u tegenspreken.

In uw klantenzone op PC kun je een link vinden die een kaart tevoorschijn tovert met alle deelnemende bioscopen. Dat zijn ze dus zeker niet allemaal ...

Screenshot_2020-01-26 Orange Thank You Orange België.png

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

Ok dank u . Direk eens kijken .

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@Andreas3  schreef:

Ok dank u . Direk eens kijken .


Da's graag gedaan hé 😉

Employé Orange

 • 

571  messages

Bij welke Cinema's geld dat eigenlijk ? Kinepolis, Euroscoop of andere ?

Hallo @Andreas3,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

👍

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

il y a 5 ans

Elke dinsdag een gratis ticket bij aankoop van 1 ticket... maar toch moet ik voor mijn gratis ticket 4€ betalen 🤷🏻‍♀️

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@Laiskany  schreef:

Elke dinsdag een gratis ticket bij aankoop van 1 ticket... maar toch moet ik voor mijn gratis ticket 4€ betalen 🤷🏻‍♀️


Leg eens uit hoe je dat exact bedoelt aub.

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@Laiskany 

Je zegt elke dinsdag: ben je Gold klant (meer dan 5 jaar)?

Heb je een ticket gekocht in een van de deelnemende bioscopen?

Als ik me goed herinner heb ik eens gelezen dat wanneer je een "speciale" film wil zien (zaal met speciale effecten bvb) dat je dan de opleg tegenover het gewone ticket voor een film in een gewone zaal zelf moet bijleggen. Was dat het geval misschien?

Pisteur expérimenté

 • 

29  messages

Het is voor trouwe klanten vanaf 5 jaar geloof ik voor de 2e persoon gratis!

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@CarinoBxl  schreef:

Het is voor trouwe klanten vanaf 5 jaar geloof ik voor de 2e persoon gratis!


Na 5 jaar is het elke week, maar reeds van in het begin start het programma hoor:

  • Na de eerste drie maanden: één ticket tot aan het einde van je eerste jaar
  • Na 1 jaar: elk semester één ticket
  • Na 2 jaar elk trimester één ticket
  • Na 3 jaar elke maand één ticker
  • Tenslotte na 5 jaar elke week één ticket.

En ja, het gratis ticket krijg je pas wanneer je eerst een betalend ticket koopt, als tweede ticket dus. Ben je alleen kan je iemand uit de rij vragen om samen twee tickets te kopen en je betaalt elk dan gewoon de helft, zo heb je toch nog iets.

Pisteur expérimenté

 • 

29  messages

Dank je wel voor de verhelderende uitleg!! 

Guerisseur expérimenté

 • 

528  messages

il y a 2 ans

Wat als je epilepsie hebt? Is er geen alternatief?

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@Helen1 

Daar vrees ik voor ... 🤐

Loading...