annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Emails Orange Thank You ontvangen ipv SMS lukt niet

Topic gestart op: 08-12-18 11h36

Antwoorden: 12 antwoorden

ErikDelrue
Gewaardeerd verkenner

Emails Orange Thank You ontvangen ipv SMS lukt niet

Hello Iedereen,
Op het tabblad "Orange Thank You" kan ik klikken op de tekst Ik ontvang liever emails dan sms'jes.

Wat moet ik doen?
Want als ik hierop klik kom ik gewoon opnieuw op het aanlogscherm en zo zit ik dus in een loop zonder dat ik iets kan wijzigen, laat staan vragen naar emails ipv SMS.

Help wat moet ik doen.
Graag eventueel stap per stap uitleggen op welk blad (+tabblad)  waar welke tekst ik moet aanklikken om SMS'je inderdaad te laten vervangen door email.
Dank bij voorbaat!

Is naar de winkel gaan een optie om dit op te lossen?

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hello Iedereen,
Op het tabblad "Orange Thank You" kan ik klikken op de tekst Ik ontvang liever emails dan sms'jes.

Wat moet ik doen?
Want als ik hierop klik kom ik gewoon opnieuw op het aanlogscherm en zo zit ik dus in een loop zonder dat ik iets kan wijzigen, laat staan vragen naar emails ipv SMS.

Help wat moet ik doen.
Graag eventueel stap per stap uitleggen op welk blad (+tabblad)  waar welke tekst ik moet aanklikken om SMS'je inderdaad te laten vervangen door email.
Dank bij voorbaat!

Is naar de winkel gaan een optie om dit op te lossen?

Ugh @ErikDelrue,

 

Klopt, we waren op de hoogte van de defecte link. Ik heb dit ook gemeld aan de betrokken Orange-stamleden en dit zou nu in orde moeten zijn. Is dit ook nu bij jou het geval?

 

Elke week krijg je als Gold klant inderdaad 1 gratis filmticket bij 1 aangekocht ticket! Veel kijkplezier alvast ;-)!

 

Deze tekst (onder "je hebt momenteel geen nieuwe cadeaus") staat standaard op deze pagina en is inderdaad wat ongelukkig gekozen voor onder andere de Gold klanten zoals jij. Heb dan ook wat rooksignalen verstuurd om dit recht te zetten.

 

Dans de overwinning tot in de nacht

Totems Saluut

Jerre
Gewaardeerde genezer

@ErikDelrue  voeg 8090 en 8790 toe aan de lijst geblokkeerde contacten op je telefoon, hierdoor worden de berichten gearchiveerd en krijg je geen notificatie.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre wat heeft dit met het probleem van doen? Graag toch uitleg .... 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ErikDelrue normaal gezien is dat inderdaad wijzigen met het vinkje en klaar. Dat u in het aanlogscherm terug komt lijkt mij normaal door de verandering omdat hij dit meteen opslaat zelf. Verander het eens en als u dan terug inlogt en terug gaat kijken staat als het goed is de email aangevinkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen