Profil de ErikDelrue

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

samedi 8 décembre 2018 10:36

Emails Orange Thank You ontvangen ipv SMS lukt niet

Hello Iedereen,
Op het tabblad "Orange Thank You" kan ik klikken op de tekst Ik ontvang liever emails dan sms'jes.

Wat moet ik doen?
Want als ik hierop klik kom ik gewoon opnieuw op het aanlogscherm en zo zit ik dus in een loop zonder dat ik iets kan wijzigen, laat staan vragen naar emails ipv SMS.

Help wat moet ik doen.
Graag eventueel stap per stap uitleggen op welk blad (+tabblad)  waar welke tekst ik moet aanklikken om SMS'je inderdaad te laten vervangen door email.
Dank bij voorbaat!

Is naar de winkel gaan een optie om dit op te lossen?

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 7 ans

@ErikDelrue normaal gezien is dat inderdaad wijzigen met het vinkje en klaar. Dat u in het aanlogscherm terug komt lijkt mij normaal door de verandering omdat hij dit meteen opslaat zelf. Verander het eens en als u dan terug inlogt en terug gaat kijken staat als het goed is de email aangevinkt. 

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

Sorry Patrick, 
Maar op het scherm dat ik toevoegde is geen enkel vinkje te zien.
Ook niet als ik opnieuw aanlog.
(zie aub het scherm dat ik tijdens mijn eerste bericht toevoegde)

Mocht jij wel dat vinkje zien, dan graag een printscreen nemen en even doorsturen ofwel zeer goed aanduiden op welk scherm waar (onder welk tabblad bijv, of welke hoek  links rechts onder boven) dit vinkje te zien is.

Ikzelf krijg geen vinkje te zien.

Het zou dus meer dan nuttig zijn, mocht Orange een klantendienst hebben met chat, die eventueel het scherm kan overnemen en onmidd. kan aanduiden waar het probleem is.

Met vriendelijke groet,
Erik  

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

OR.jpgIk probeer nog eens duidelijk uit teleggen.
Na het opvragen van een geschenk kom ik op het scherm: 
https://e-services.orange.be/nl/verrassing
Op het tabblad "Orange Thank You" staat onderaan de tekst: (en Patrick, daar staat nergens een vinkje bij!!!) 

Hulp nodig?


Als ik dan klik op de tekst: " Ik ontvang liever emails ... ?" dan kom ik opnieuw op het aanlog scherm.
Zo kom ik dus in een loop terecht.
Leuk is anders!!!

 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@ErikDelrueen @ErikDelrue

Als ik de procedure ook uittest kom in net als Erik opnieuw op het aanlogscherm terecht, maar als ik dan ook aanlog krijg ik "Oeps, de opgevraagde pagina kan niet gevonden worden ..." waarna ik gewoon terug in de klantenzone zit.

Er is dus een probleem met de link op de pagina in de klantenzone. Even @Totem mentionen om dit door te geven aan de achterliggende technische dienst ... Smiley clignant de l'œil

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@Totem

 

Screenshot_2018-12-09 Orange Customer Zone.pngEr is zelfs nog een probleem: als ik de pagina "Pagina niet gevonden..." krijg, staat er bovenaan een totaal verkeerde naam, van iemand die ik geheel niet ken. Waneer ik dan op een andere tab klik kom ik vanzelf weer in mijn eigen klantenzone terecht, met juiste naam. Zie screenshot.

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Omdat de screenshot blijkbaar ook een beetje de mist is ingegaan heb ik het proces herhaald, ditmaal stond wel mijn eigen naam bovenaan; Maar er is toch iets mis met de link ...

Screenshot_2018-12-09 Orange Customer Zone(3).png

 

 

 

Guerisseur confirmé

 • 

363  messages

il y a 7 ans

@ErikDelrue  voeg 8090 en 8790 toe aan de lijst geblokkeerde contacten op je telefoon, hierdoor worden de berichten gearchiveerd en krijg je geen notificatie.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Jerre wat heeft dit met het probleem van doen? Graag toch uitleg .... 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Hello Iedereen,
Op het tabblad "Orange Thank You" kan ik klikken op de tekst Ik ontvang liever emails dan sms'jes.

Wat moet ik doen?
Want als ik hierop klik kom ik gewoon opnieuw op het aanlogscherm en zo zit ik dus in een loop zonder dat ik iets kan wijzigen, laat staan vragen naar emails ipv SMS.

Help wat moet ik doen.
Graag eventueel stap per stap uitleggen op welk blad (+tabblad)  waar welke tekst ik moet aanklikken om SMS'je inderdaad te laten vervangen door email.
Dank bij voorbaat!

Is naar de winkel gaan een optie om dit op te lossen?

Ugh @ErikDelrue,

 

Klopt, we waren op de hoogte van de defecte link. Ik heb dit ook gemeld aan de betrokken Orange-stamleden en dit zou nu in orde moeten zijn. Is dit ook nu bij jou het geval?

 

Elke week krijg je als Gold klant inderdaad 1 gratis filmticket bij 1 aangekocht ticket! Veel kijkplezier alvast ;-)!

 

Deze tekst (onder "je hebt momenteel geen nieuwe cadeaus") staat standaard op deze pagina en is inderdaad wat ongelukkig gekozen voor onder andere de Gold klanten zoals jij. Heb dan ook wat rooksignalen verstuurd om dit recht te zetten.

 

Dans de overwinning tot in de nacht

Totems Saluut

Loading...