annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Filantroop badge

Topic gestart op: 20-12-23 15h36

Antwoorden: 2 antwoorden

JVV94
Veteraan verkenner

Filantroop badge

OPGELOST

Ik zou graag de Filantroop badge vrijkrijgen. Gewoon om badges te sparen.

Moet ik dan gewoon 19 euro overmaken naar natuurpunt (goed doel) met als mededeling "Nieuw lid Orange"?

Of eerst een profiel aanmaken op natuurpunt? Dat heb ik ook reeds gedaan maar via hun site zelf geen betaling volbracht, dan zou het 38 euro kosten.

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Neen, hoor.  Je moet een cadeau dat je zelf ontvangt via My Orange schenken aan een goed doel - kost je niks - ik zou geen 19 EUR verspillen voor een badge

Win cadeaus met de Orange Thank You-badges | Orange België

 

Filantroop

Bij Orange zetten we ons in voor de ondersteuning van het milieu en digitale en sociale inclusie. Wat als je ons zou helpen? Schenk je Orange Thank You cadeau aan een goed doel of kies een eco-friendly cadeau. Niet alleen zou je een mooi gebaar doen, maar je zou ook een nieuwe badge aan je collectie toevoegen. Ben je er klaar voor?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@JVV94 een goedenavond,

het is zoals @Gregory schrijft.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Neen, hoor.  Je moet een cadeau dat je zelf ontvangt via My Orange schenken aan een goed doel - kost je niks - ik zou geen 19 EUR verspillen voor een badge

Win cadeaus met de Orange Thank You-badges | Orange België

 

Filantroop

Bij Orange zetten we ons in voor de ondersteuning van het milieu en digitale en sociale inclusie. Wat als je ons zou helpen? Schenk je Orange Thank You cadeau aan een goed doel of kies een eco-friendly cadeau. Niet alleen zou je een mooi gebaar doen, maar je zou ook een nieuwe badge aan je collectie toevoegen. Ben je er klaar voor?

Leden met de meeste pluimen