annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis 4G van Orange

Topic gestart op: 30-05-20 12h44

Antwoorden: 12 antwoorden

Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Gratis 4G van Orange

Ik ben orange dankbaar voor de gratis mobiele data, maar aangezien ik toch altijd thuis moet zijn maak ik er niet echt gebruik van.

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Club1891
Ervaren verkenner

Binnen de Orange Tribe kan je 4 statussen bereiken. Post, comment en like op het forum om een hogere status te veroveren!

  • Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Word een actief lid van onze Orange Tribe community en vergeet je gsm-nummer niet in te geven in je profiel.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Club1891  schreef:

Binnen de Orange Tribe kan je 4 statussen bereiken. Post, comment en like op het forum om een hogere status te veroveren!

  • Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Word een actief lid van onze Orange Tribe community en vergeet je gsm-nummer niet in te geven in je profiel.


Dat is wel allemaal waar, maar in welke mate is dit relevant in deze thread? Volgens mijn bescheiden mening helemaal niet .... Het gaat hier over extra data als geschenk en het al dan niet nuttig zijn ervan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Charlotte20
Ervaren verkenner

Bij mij is dit net het zelfde toch tof dat we dit krijgen.

Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Ik kom van Mobile Vikings, dit was interessant voor de mobiele data, maar je had amper belminuten. Daarom overgeschakeld naar Love Trio met Koala. Dit abonnement is perfect geschikt voor mij. De geschenken nemen we er dan ook met plezier bij.

Leden met de meeste pluimen