Profil de Maartenmeulemee

Pisteur expérimenté

• 

26  messages

samedi 30 mai 2020 10:44

Gratis 4G van Orange

Ik ben orange dankbaar voor de gratis mobiele data, maar aangezien ik toch altijd thuis moet zijn maak ik er niet echt gebruik van.

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Maartenmeulemee  er waren als ik me niet vergis nog een keus uit twee andere geschenken ? IK had die keus wel. 

Pisteur expérimenté

• 

26  messages

Wij hadden inderdaad éénmalig een keuzemenu. Daarvoor heb ik dan ook iets anders gekozen. Ik heb ook berichten ontvangen van Orange waarin er stond dat ik gratis data kreeg

Sage

• 

11K  messages

@Maartenmeulemee  weet je ik heb al 19 GB verzamelt ondertussen en kan dat gebruiken tot bijna einde juni. Heb er niet veel aan maar goed ik zal niet zonder vallen. Deze keer konden de andere geschenken mij niet in de watten leggen en soms is dat zo dus vandaar de 4GB genomen. 

4.4K  messages

Soms kan je de geschenken van Orange niet gebruiken, maar het is wel fijn dat je dat krijgt.
HLN stond er bij mij ook, maar dat had ik al. Heb dan ook maar de 4GB genomen. 😊

Denk dat ik nu ook al aan 18GB zat. Gerust tot volgende maand! 😉

4.4K  messages

il y a 5 ans

Je moet wel eerst je betaalde data opgebruiken eer je de gratis data kan benutten. Daardoor vind ik het een vals geschenk.

Sage

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

Je moet wel eerst je betaalde data opgebruiken eer je de gratis data kan benutten. Daardoor vind ik het een vals geschenk.

Ik denk dat het omgekeerd is ...

In ieder geval, de extra GB die we gekregen hebben in het corona verhaal, die werden eerst opgebruikt alvorens de GB van het abo aangesproken werden. En daar ben ik heel zeker van.

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous  als je de gratis accepteert dan zal je die eerst opgebruiken voordat je je eigen data gaat gebruiken. 

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

il y a 5 ans

Bij mij is dit net het zelfde toch tof dat we dit krijgen.

Pisteur expérimenté

• 

26  messages

Ik kom van Mobile Vikings, dit was interessant voor de mobiele data, maar je had amper belminuten. Daarom overgeschakeld naar Love Trio met Koala. Dit abonnement is perfect geschikt voor mij. De geschenken nemen we er dan ook met plezier bij.

Sage

• 

11K  messages

Dat is heel fijn te horen @Maartenmeulemee . Zo zie je maar weer voor iedereen is er wel iets. 

Pisteur expérimenté

• 

4  messages

il y a 4 ans

Binnen de Orange Tribe kan je 4 statussen bereiken. Post, comment en like op het forum om een hogere status te veroveren!

• Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Word een actief lid van onze Orange Tribe community en vergeet je gsm-nummer niet in te geven in je profiel.

Sage

• 

7.2K  messages

@Club1891  schreef:

Binnen de Orange Tribe kan je 4 statussen bereiken. Post, comment en like op het forum om een hogere status te veroveren!

• Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Word een actief lid van onze Orange Tribe community en vergeet je gsm-nummer niet in te geven in je profiel.

Dat is wel allemaal waar, maar in welke mate is dit relevant in deze thread? Volgens mijn bescheiden mening helemaal niet .... Het gaat hier over extra data als geschenk en het al dan niet nuttig zijn ervan.

Loading...