@Cyrie-l u verdiend de batch wanneer u de dingen langer gebruikt. Moest u de My Orange app al langer gebruiken verdiend u vanzelf deze app. Ook ik heb deze pas heel recent gehad. Gewoon gebruiken is de boodschap en uw badge krijgt u vanzelf.
@Cdt24801 dat van het gsm nummer hier in te geven ben ik ook benieuwd naar omdat ik mijne ook pas van de week heb ingegeven. Maar waarschijnlijk krijgen we die badge ook naar ff geduld te heben.
Ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik ben hier al langer actief, maar ik had dus mijn gsm nummer niet ingegeven. Gisteren gedaan om mijn Tribe account en mijn Orange klantenzone te linken.
Afwachten wanneer de Tribe badge in mijn klantenzone/app te voorschijn zal komen
Solution acceptée
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 7 ans
@Cyrie-l u verdiend de batch wanneer u de dingen langer gebruikt. Moest u de My Orange app al langer gebruiken verdiend u vanzelf deze app. Ook ik heb deze pas heel recent gehad. Gewoon gebruiken is de boodschap en uw badge krijgt u vanzelf.
@Cdt24801 dat van het gsm nummer hier in te geven ben ik ook benieuwd naar omdat ik mijne ook pas van de week heb ingegeven. Maar waarschijnlijk krijgen we die badge ook naar ff geduld te heben.
2
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 7 ans
@Cyrie-l
Dat varieert naargelang het type badge en nog andere factoren.
Geduld is meestal wel een goede deugd
14