annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe verdien ik badge Tribe?

Topic gestart op: 09-11-18 18h33

Antwoorden: 66 antwoorden

Timothyall
Gewaardeerd verkenner

Hoe verdien ik badge Tribe?

OPGELOST

Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
KevinD
Orange-werknemer

Dag Nele,

 

je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

66 ANTWOORDEN 66
Zakarya2001
Gewaardeerd verkenner

hoe krijg ik de orange tribe genezer badge? weet iemand hoe aub?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Zakarya2001 

Je kan die badge enkel verdienen door goed je best te doen op de Tribe. 

Dat wil zeggen mensen goede antwoorden geven ( niet knippen en plakken van andere antwoorden ). Ook door goed aanwezig te zijn dus niet eens in de maand komen kijken en dan eens een antwoord te geven of te helpen. 

Al die factoren spelen een rol erin dat je dus een rang hoger komt waardoor je uiteindelijk die badge zal verdienen. Want het gaat er dus om om in rang hoger te komen zodat je daarna pas die badge zal kunnen verdienen en krijgen. 

Wanneer je die rang behaald zal die badge je ook niet direct toegekend dat gaat ook even duren voor je de badge dan effectief krijgt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KellyDeBelder95
Gewaardeerd verkenner

Door regelmatig tot dagelijks op orange tribe te zitten, mensen hun mening en oplossingen te lezen, deze proberen uitvoeren, eventueel hulp vragen aan andere tribers, en hun oplossingen en woord verder te verspreiden zodat we zoveel mogelijk publiek bereiken. 

 

In die alinea zit al een hoop badges verstopt om te verdienen. 

JasmineVersyck
Gewaardeerd verkenner

Om de tribe badge te bekomen dien je mensen te helpen met hun vragen of problemen. Dit steeds met goede, nette en correcte antwoorden.

Leden met de meeste pluimen