Pisteur expérimenté
•
15 messages
Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?
Hoe zit dat eigenlijk? Op je verjaardag zou je van Orange iets krijgen?
Wij zitten al altijd bij Orange met 3 personen en hebben nog nooit een verjaardagsgeschenk gekregen.
Hoe verloopt deze selectie?
Wie kreeg ook nog nooit iets?
Solution acceptée
Linkse1989
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 4 ans
Heb al leuke box met producten gehad 🙂 en nog koekjes en fles cava , altijd wel leuk , maar afwachten elke keer tis iets anders
0
Droopy_Kat
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 7 ans
Ook wij zitten met 4 bij Orange en nog nooit heeft er iemand van ons een geschenk voor onze verjaardag ontvangen.
Sommigen krijgen dit dus wel, hoe de selectie plaatsvind is een raadsel.
Iedereen op dezelfde manier belonen zou leuker zijn.
Andere telecomproviders geven bvb een geschenk op de verjaardag van de klant en op de verjaardag van de abonnement of betaalkaart aanvang. De klanten worden dus minstens 2 maal per jaar in de bloemetjes gezet .
Orange zou zeker punten scoren indien ze alle klanten echt zouden belonen en dan niet met de geschenken die ze nu in Orange Thank You 'geven' maar met echte bruikbare dingen!
2
aangespoelde
Pisteur confirmé
•
2 messages
il y a 7 ans
Als ik al eens een cadeautje krijg/kreeg, dan is dat zeker iets nutteloos. Een gelijke behandeling van klanten lijkt me het meest logisch. En indien je beltegoed of data krijgt als cadeau moet dat op zijn minst een paar maanden geldig zijn en niet 7 dagen of zo.
1
Pieterjan
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 7 ans
Hallo,
Heb je via de My Orange-app al eens gecheckt rond die periode of je daar geen cadeau hebt?
Tip aan allen: het algoritme denkt dat je een cadeau leuk vindt eenmaal geaccepteerd. Dus het is beter een 'slecht' cadeau te negeren op lange termijn...
5
alain_c
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 7 ans
geschenken en verjaardagen is het groot mysterie van Orange. Denk persoonlijk dat ze het zelf niet weten hoe het werkt. Deze vraag is al verschillende keer gesteld en nog nooit een antwoord op gekomen.
0
alain_c
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 7 ans
geschenken en verjaardagen is het groot mysterie van Orange. Denk persoonlijk dat ze het zelf niet weten hoe het werkt. Deze vraag is al verschillende keer gesteld en nog nooit een antwoord op gekomen.
4
0
Gino123456
Pisteur expérimenté
•
35 messages
il y a 7 ans
Ik was een maand geleden jarig op 17/01 heb ook niets gekregen.
0
0
JCGielen
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 7 ans
Het probleem met die zogenaamde cadeaus is dat in feite verdoken verkoopsaanbiedinhen zijn
3
0
Celine
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 7 ans
Hier ook met 2 bij Orange. Ook nog nooit iets voor de verjaardagen gekregen...
0
0
Cathyke
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 7 ans
Heb nu voor de eerste keer iets gekregen
0
0
Freddy1954
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 7 ans
Ik heb wel eens 1GB voor internet gekregen
1
0
vie
Pisteur expérimenté
•
16 messages
il y a 7 ans
ik krijg ook niets
1
0
Kdennis
Pisteur expérimenté
•
24 messages
il y a 7 ans
Hey Hey,
Er is maar 1 probleem en dat is niet met het systeem of met Orange, maar wel aan onszelf! Ik heb unlimited data, en kreeg van Orange 500 MB. Niet dat ik er iets aan heb.. maar vind het wel fijn dat ik iets gekregen heb. Mij hebben ze thuis geleerd respect en waarde te hebben voor anderen en gelukkig te zijn met wat je krijgt. Het gaat zich uiteindelijk om het gebaar toch. voor de 1 is dit niet goed, voor de ander wel. Geef 1 vinger en ze willen een gans arm als je snapt wat ik bedoel.. 🙂
de getrouwheids cadeaus die je krijgt moet je eerst registreren op de klantenzone daar kan je je cadeau's als je er recht op hebt bevestigen of kiezen. Heb je een klantenzone en heb je dan nog nooit iets gekregen dan bel je naar de klantendienst die er voor je zijn en proberen samen met u te kijken aan wat de oorzaak zou kunnen zijn en zoeken samen met jou naar een oplossing.
Een automonteur gaat jou ook niet zelf opbellen voor je te laten weten dat de auto stuk is toch? 🙂 Daar moet je ook zelf naar toe gaan. 🙂
Mijn mening? Er is altijd iets om te klagen, Maar als je zelf het mooie in kleine dingen kunt zien 5ook al zijn ze soms minder mooi° dan leid je een heel gelukkig leven.. 🙂
GROETJES
1
0
Cici
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 7 ans
Ik wist zelfs niet dat je een geschenk reeg met je verjaardag. Dus Nee hier ook nog nooit iets ontvangen zesjarige van Orange.
3
0
Linkse1989
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 5 ans
Ik heb toch al bijna elk jaar een cadeautje gekregen ben ondertussen al wel meer als tien jaar klant bij orange .
3