Profil de NBA-FAN

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

mardi 23 janvier 2018 19:55

Krijg je een verjaardagsgeschenk bij Orange?

Hoe zit dat eigenlijk? Op je verjaardag zou je van Orange iets krijgen?
Wij zitten al altijd bij Orange met 3 personen en hebben nog nooit een verjaardagsgeschenk gekregen.
Hoe verloopt deze selectie?
Wie kreeg ook nog nooit iets?

Solution acceptée

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 4 ans

Heb al leuke box met producten gehad 🙂 en nog koekjes en fles cava , altijd wel leuk , maar afwachten elke keer tis iets anders 

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

il y a 7 ans

Ook wij zitten met 4 bij Orange en nog nooit heeft er iemand van ons een geschenk voor onze verjaardag ontvangen.

Sommigen krijgen dit dus wel, hoe de selectie plaatsvind is een raadsel.

Iedereen op dezelfde manier belonen zou leuker zijn.

Andere telecomproviders geven bvb een geschenk op de verjaardag van de klant en op de verjaardag van de abonnement of betaalkaart aanvang. De klanten worden dus minstens 2 maal per jaar  in de bloemetjes gezet .

Orange zou zeker punten scoren indien ze alle klanten echt zouden belonen en dan niet met de geschenken die ze nu in Orange Thank You 'geven' maar met echte bruikbare dingen!

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ik heb in het verleden wel al verjaardagscadeau's ontvangen. Durf wel niet met zekerheid zeggen dat het ieder jaar prijs was. 

Waar je zeker gelijk in hebt is dat de kwaliteit van de cadeau's nogal te wensen overlaat. Het hoeven heus niet grote grand chique cadeau's te zijn, maar kortingsbonnen (die je vaak met wat gegoogel ook tegenkomt) zijn toch wat min. Beste cadeau dat ik ooit voor mijn verjaardag kreeg van orange was een doosje jules destrooper koekjes. Er zaten er helemaal niet veel in maar het was een leuk doosje dat ik nu nog kan gebruiken en de inhoud was wel heel lekker. 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Deze heb ik ook al in ontvangst mogen nemen!

was idd een leuke en lekkere attentie 

Pisteur confirmé

• 

2  messages

il y a 7 ans

Als ik al eens een cadeautje krijg/kreeg,  dan is dat zeker iets nutteloos. Een gelijke behandeling van klanten lijkt me het meest logisch. En indien je beltegoed of data krijgt als cadeau moet dat op zijn minst een paar maanden geldig zijn en niet 7 dagen of zo.

Pisteur vétéran

• 

53  messages

Is altijd 1maand geldig maar idd de cadeaus die ze geven zijn echt flauw en altijd hetzelfde 

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 7 ans

Hallo, 

Heb je via de My Orange-app al eens gecheckt rond die periode of je daar geen cadeau hebt?

Tip aan allen: het algoritme denkt dat je een cadeau leuk vindt eenmaal geaccepteerd. Dus het is beter een 'slecht' cadeau te negeren op lange termijn...

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ik ben 2 weken geleden verjaard en had de keuze uit 250MB surfvolume, een of andere kalender of een reep Dolphin chocolade van 70gram.

Heb dat laatste maar gekozen, chocolade is nooit slecht 🙂 

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

Hallo,

nog nooit 1 geschenk gekregen op verjaardag van Orange en al vele jaren lid🎂🎊🎉

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Je weet het ook alleen maar als je kijkt in de "my orange" app en daar iets kiest

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Dankje voor de tip 🙂

Apprenti pisteur

• 

5  messages

Op mijn verjaardag denk ik niet. Maar wel al 2 reisgidsen gekozen en af en toe es wat extra surfvolume. Wel tof.

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

il y a 7 ans

geschenken en verjaardagen is het groot mysterie van Orange. Denk persoonlijk dat ze het zelf niet weten hoe het werkt. Deze vraag is al verschillende keer gesteld en nog nooit een antwoord op gekomen. 

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

il y a 7 ans

NBA-FAN schreef:
Hoe zit dat eigenlijk? Op je verjaardag zou je van Orange iets krijgen?
Wij zitten al altijd bij Orange met 3 personen en hebben nog nooit een verjaardagsgeschenk gekregen.
Hoe verloopt deze selectie?
Wie kreeg ook nog nooit iets?

geschenken en verjaardagen is het groot mysterie van Orange. Denk persoonlijk dat ze het zelf niet weten hoe het werkt. Deze vraag is al verschillende keer gesteld en nog nooit een antwoord op gekomen. 

4.4K  messages

Heb vorig jaar een paar (kunst) boeken gekregen, was wel cool waarde van ong. €40 Het liefst heb ik data maar het is soms moeilijk te timen wanneer ik het moet activeren, ik probeer altijd te activeren juist na de reset zodat de extra eerst volledig opgebruikt word maar soms lukt dat niet en kan ik niet zowel mijn volume als het extra volume volledig benutten, daar zou toch iets beter op gevonden moeten worden. Verder vind ik de kadoos ook niet echt iets om echt blij van te worden, ben al klant van voor Mobistar op de beurs ging (heb toen zelfs een aantal aandelen in IPO kunnen kopen en gelukkig een heel klein beetje op verdiend door ze snel te verkopen 😋) het is een oud zeer dat bestaande klanten niet echt verwend worden met promos en zo maar Orange is niet de enige die dit doet en bij problemen heb ik soms wel het gevoel dat de helpdesk extra hun best doen als ze de datum bij mijn profiel zien 😉😎

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Ik heb al altijd iets gehad, hangt er misschien vanaf hoelang je al klant bent?

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

Gredomor schreef:

Ik heb al altijd iets gehad, hangt er misschien vanaf hoelang je al klant bent?

Vrees van niet. Ik ben ook al jaar en dag klant en kreeg nog maar een keer iets voor mijn verjaardag. Mijn kinderren zijn nu al 5 jaar klant en ook nog nooit iets ontvangen.

Volgens Orange  is het hun systeem dat lukraak kiest wie iets krijgt!!! Niet echt een eerlijk systeem . Sommigen hebben elke keer prijs anderen nooit iets!

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

ik ben nog een mobistar klant al 10 jaar en heb nog nooit iets gekregen

Pisteur expérimenté

• 

35  messages

il y a 7 ans

Ik was een maand geleden jarig op 17/01 heb ook niets gekregen.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 7 ans

Het probleem met die zogenaamde cadeaus is dat in feite verdoken verkoopsaanbiedinhen zijn

Pisteur expérimenté

• 

11  messages

@JCGielen

30% korting op adidas .. 50% korting op een keuken ... en af en toe zie je is data verkeer er tussen slopen

volgens de informatie zou ik een kadootje moeten krijgen dat bij mijn gsm past ( apple badge )

Zot van Apple? Dan belonen we je via Orange Thank You, ons getrouwheidsprogramma, met de Apple Badge en het bijbehorende cadeau waarmee je nu nog meer van je iPhone of iPad kan genieten!

de volgende dingen hebben toch niet echt met apple te maken ... 

30 gratis fotoprints bij smartphoto

Bestel nu snel je 30 gratis fotoprints!

adidas

Speciale korting van 20 %

maar ja , het is toch leuk om iets gratis te krijgen

ik ben benieuwd wat voor promo ik op mijn verjaardag krijg xD

mvg

Powerchaos

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

als ik er baar bij heb maak het voor me niet uit

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

baat bij heb!!!!:)

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 7 ans

Hier ook met 2 bij Orange. Ook nog nooit iets voor de verjaardagen gekregen...

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 7 ans

Heb nu voor de eerste keer iets gekregen 

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 7 ans

Ik heb wel eens 1GB voor internet gekregen

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Freddy1954 schreef:

Ik heb wel eens 1GB voor internet gekregen

Ik ook Smiley très heureux

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

il y a 7 ans

ik krijg ook niets

Pisteur confirmé

• 

9  messages

nog nooit iets ontvangen

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

il y a 7 ans

Hey Hey,

Er is maar 1 probleem en dat is niet met het systeem of met Orange, maar wel aan onszelf!  Ik heb unlimited data, en kreeg van Orange 500 MB. Niet dat ik er iets aan heb.. maar vind het wel fijn dat ik iets gekregen heb. Mij hebben ze thuis geleerd respect en waarde te hebben voor anderen en gelukkig te zijn met wat je krijgt. Het gaat zich uiteindelijk om het gebaar toch. voor de 1 is dit niet goed, voor de ander wel. Geef 1 vinger en ze willen een gans arm als je snapt wat ik bedoel.. 🙂

de getrouwheids cadeaus die je krijgt moet je eerst registreren op de klantenzone daar kan je je cadeau's als je er recht op hebt bevestigen of kiezen. Heb je een klantenzone en heb je dan nog nooit iets gekregen dan bel je naar de klantendienst die er voor je zijn en proberen samen met u te kijken aan wat de oorzaak zou kunnen zijn en zoeken samen met jou naar een oplossing. 

Een automonteur gaat jou ook niet zelf opbellen voor je te laten weten dat de auto stuk is toch? 🙂 Daar moet je ook zelf naar toe gaan. 🙂

Mijn mening? Er is altijd iets om te klagen, Maar als je zelf het mooie in kleine dingen kunt zien 5ook al zijn ze soms minder mooi° dan leid je een heel gelukkig leven.. 🙂

GROETJES 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

ach en de meeste klanten maar zeuren. ik hecht meer belang aan een goede service en een vriendelijk onthaal de Orange winkel (Huidevetterstraat in Antwerpen is top)

xtra download volume is wel leuk 🙂

doei

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 7 ans

Ik wist zelfs niet dat je een geschenk reeg met je verjaardag. Dus Nee hier ook nog nooit iets ontvangen zesjarige van Orange.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Cici

Die geschenken op verjaardag, nieuwjaar, enz, daar zijn geen vaste regels voor. Soms krijg je die en soms krijg je die niet.

Die vraag is hier al heel dikwijls gesteld en nog nooit is daar een klaar en duidelijk antwoord op gekomen. Zo staat er ook bvb op de Orange website het volgende:

Er kan elk moment een nieuw cadeau uit de lucht komen vallen! Je verjaardag als klant bij Orange, de dag van de klant, de eindejaarsperiode, ... We grijpen elke gelegenheid aan om je te verwennen.

Het toverwoord hier is dus KAN ... er staat niet MOET. Duidelijk?

Pisteur confirmé

• 

9  messages

Gewaardeerde genezer  Cdt24801,  hoe zou u reageren als iedereen enige beloning ontvangt en u niks? Dan zouden de regels niet zo duidelijk zijn voor u.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Cyrie-l  schreef:

Gewaardeerde genezer  Cdt24801,  hoe zou u reageren als iedereen enige beloning ontvangt en u niks? Dan zouden de regels niet zo duidelijk zijn voor u.

Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrepen hebt. Ik wilde gewoon duidelijk maken dat de regels van Orange wie wanneer welk geschenk krijgt NIET duidelijk zijn, maar op "willekeurige" regels berusten die ze niet prijsgeven. En dat dit reeds dikwijls aangehaald (of aangeklaagd indien je zo wil) is op dit forum. Gebruik de zoekfunctie maar eens.

Samengevat: met mijn "duidelijk" als laatste woord in de post bedoelde ik dus sarcastisch dat het duidelijk mag zijn dat het voor niemand van ons duidelijk is.

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 5 ans

Ik heb toch al bijna elk jaar een cadeautje gekregen ben ondertussen al wel meer als tien jaar klant bij orange . 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Linkse1989 

Dat is fijn, je bent tenminste tevreden. Bij Orange krijg je nog iets, bij de andere providers ... tja ....

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ik ben heel te vreden , alleen van tribe niet kan alleen er maar in als ik een mail krijg want zelf inloggen kan ik niet zegt die steeds dat mijn paswoord fout is heb al 6 keer op ne dag veranderd om er maar terug op te kunnen 😞 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Linkse1989  schreef:

Ik ben heel te vreden , alleen van tribe niet kan alleen er maar in als ik een mail krijg want zelf inloggen kan ik niet zegt die steeds dat mijn paswoord fout is heb al 6 keer op ne dag veranderd om er maar terug op te kunnen 😞 

Dat is wel heel vreemd. Van zulk een probleem heb ik nog nooit gehoord trouwens.

Je kan dus enkel (automatisch dan, of moet je dan ook een paswoord ingeven) wanneer je reageert op een verwittigingsmail?

Ik doe dat zelf nooit op die manier, heb trouwens de meeste mails afgezet in mijn settings. Vandaar dat ik het moet vragen .... 😳

Loading...