Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

mardi 6 décembre 2022 12:35

Orange Thank You : End Of Year !!

Ugh Allemaal!

Zoals je weet komen de feestdagen snel dichterbij!

Totem is daarom verheugd om aan te kondigen dat we momenteel een Orange Thank You campagne aanbieden tot 20/12/2022 inbegrepen 😊.

We stellen je verschillende acties voor 😉 je vindt ze hieronder:

- Een Orange Thank You geschenk voor mobiele klanten, dit geschenk kan worden gevalideerd via jouw My Orange App of jouw Customer Zone in de OTY zone.

- Afhankelijk van jouw trouw heb je de keuze uit verschillende geschenken (GB, belminuten, partnergeschenken zoals koekjes, schoonheidsproducten, chocolade, een fles wijn...).

- Mogelijkheid om een donatie te doen om de digitalisatie te promoten en ter ondersteuning van de vluchtelingen. Dit zou met een van deze twee NGO's zijn (http://www.bxlrefugees.be/ & https://blenders.be/). Orange Thank You doneert dan vervolgens het ingezamelde bedrag aan elke NGO!

 

Totem hoopt dat je geniet van deze geschenken!

Vertel ons gerust welk cadeau je hebt gekozen 😉.

Geniet ervan en fijne feestdagen!

Totem

Totem_0-1670330109989.jpeg

 

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

il y a 3 ans

Misschien geen slecht plan voorgaande acties correct af te handellen alvorens nieuwe te starten...

Opnieuw een andere manier om op een x-aantal klanten geld te verdienen? 🙂 

Ervaren verkenner

 • 

1.1K  messages

Hallo @Goriske1993 ,

Wat bedoel je?

Rizlaine

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Er zijn klanten die hun geschenken nog niet hebben ontvangen van een vorige actie. 

Ingaan op acties / promoties gaat tot er effectief iets moet “gegeven” worden, dan zijn er gigantisch veel fouten met het systeem ineens. (Toevallig)

als er bij elke actie een aantal klanten mogen betalen zonder jullie iets als tegenprestatie geven is dit toch mooi extra verdiend 🙂

Ervaren verkenner

 • 

1.1K  messages

@Goriske1993 ,

Als je een probleem hebt met een cadeau, moet je contact opnemen met de klantenservice die je zal helpen een oplossing te vinden. Als de code bijvoorbeeld niet meer geldig is, krijg je een nieuwe code...

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Bedankt!

dit is al bijna 10 keer gebeurd zonder oplossing. (Tot op heden nog steeds niet!) 

Was het maar zo simpel. (Theoretisch is dit zeer simpel inderdaad)

Helaas is de praktijk schrijnend anders… 

Ervaren verkenner

 • 

1.1K  messages

il y a 3 ans

@Goriske1993 ,

sorry om dit te lezen 😞
Het is raar... 10 keer... Als het weer gebeurt, laat het ons dan weten. Ik zal de boodschap doorgeven

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Volledig mee eens dat dit raar is maar helaas geen uitzondering… 

Aan wie gaat U dit doorgeven daar dit nog steeds niet opgelost is op dit moment! 
Of verwacht Orange dat ik blijf bellen tot ik aan 20-25 keer zit? 

Dit zijn ook bijna de exacte woorden van de klantendienst:” ik geef het door aan de juiste dienst”, daar stopt telkens het verhaal….

 

Ervaren verkenner

 • 

1.1K  messages

il y a 3 ans

@Goriske1993 ,

Met welk geschenk heb je dit probleem?
Heb je contact met ons opgenomen via sociale netwerken of chat?

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Ja ik heb al contact via alle kanalen gehad zonder enige vooruitgang. 

Veel bla bla maar geen actie!!!

 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Goriske1993 goedemorgen,

raar alle berichten van jou zijn negatief!

Wij zijn al jaren bij Orange, en al onze cadeautjes zijn goed aangekomen

of verkregen.

Zou het niet kunnen dat jezelf in de fout gaat om iets te bestellen?

Mag ik vragen om welk cadeau het gaat?

Soms kan het inderdaad fout gaan, dan is het niet Orange zijn schuld

maar de leverancier van je cadeau en moet je met deze firma contact opnemen.

 

Welkom.png

 

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

@Josette 

neen ik heb niets fout gedaan! 
ik heb een order bevestiging en betaalbevestiging van Orange! 

Dit gaat over een smartphone met abonnement. 
Alles is correct verlopen buiten verzenden toestel. 

Ik heb een overeenkomst met Orange dus sorry neen ik moet geen contact opnemen met een andere firma.

 

Nogmaar eens proberen de bal af te houden van Orange. 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

@Goriske1993 dat kon niemand uit een bericht van jouw halen hé dat het over

een smartphone ging.

Probeer eens via FB-Messenger een berichtje te doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Nee opdat ik het al beu aan het worden ben mijn verhaal te doen…..

ja een berichtje via messenger ook al meermaals gedaan, dossier is doorgestuurd naar onze externe dienst. (Daar heb ik als klant geen zaken mee!!) 

via messenger is het enige wat je te horen krijgt ja nog even geduld hebben. 

Voor het volledige verhaal kan U mijn topic terug vinden. 

Daar is het ook stil in alle talen. 

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

il y a 3 ans

Ik heb de gratis 2GB gekozen.

 

Gratis datas of gratis belminuten zijn voor mij altijd mooi genomen en ik apprecieer het echt.

Goed ook dat er mogelijkheid is om een donatie te doen.

 

 

Fijne feestdagen!

 

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

il y a 3 ans

Ik heb zonet 2GB gekozen omdat ik 3/3 badges had gehaald en er staat nog een cadeautje te wachten waar ik de 5GB ga kiezen!😁

Heb al eens een leuk thee setje gekregen met 3 soorten theetjes erbij en enkele audioboeken.  Er zijn altijd leuke cadeautjes bij 😍

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Heb zopas de 5GB geactiveerd van de eindejaarscadeau. Altijd leuk

4.4K  messages

il y a 3 ans

Zelf zeer tevreden van Orange , heb zelf die 2GB geactiveerd , extra data na de 70GB is altijd welkom .

Groeten

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 3 ans

Ik probeer een cadeautje (data) door te geven aan een nummer in mijn familycircle maar dat lukt niet. 

Ik krijg steeds de melding dat er iets fout loopt en dat de app moet herstart worden.

Nog die dit probleem hebben?

Gerrit

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

Lukte ook niet van Mij ne moet op accepteren duwen is een cadeau van je familie dat je krijgt  

Apprenti guérisseur

 • 

176  messages

il y a 3 ans

Ik heb het beautypakket genomen als cadeau 🙂

Apprenti pisteur

 • 

6  messages

il y a 3 ans

Ik heb een cadeau gedaan naar familielid van 30 min belwaarde 

Loading...