annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you badge "data lover 500 GB"

Topic gestart op: 29-06-21 12h17

Antwoorden: 19 antwoorden

Jorinde
Ervaren verkenner

Thank you badge "data lover 500 GB"

Een van de thank you badges die we kunnen verdienen zijn de data badges, met o.m. de "minste" de "data lover 500GB."

Hoe kom ik eigenlijk te weten of ik al in de buurt kom om die badge te (kunnen) krijgen? Alle facturen doornemen en telkens opschrijven hoeveel mobile data ik gebruikt heb? 
Is er een eenvoudige manier dan die die ik net beschreef? 

 

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Elketje81
Gewaardeerde genezer

Ik kan er ook niet aan uit hoe ik dat moet berekenen. Heb bij mijn abonnement nog 15 gb extra (waar ik meestal niks van verbruik). Gebruik wel 4g als ik bv bij de kinesist ben, boodschappen aan het doen ben of bij familie op bezoek, maar gebruik dan ook niet veel... 

Gregory
Wijze
Wijze

@Elketje81 Je kunt overwegen van een Go Plus te nemen - bellen onbeperkt en 10 GB - is het enige verschil met Intense

Als je ook nog vast internet hebt kost je Go Plus 16 EUR/maand

Eventueel ook een Go Light - 2.5 uur bellen en 1.5 GB.  Als je over het bellen of 4G gaat kost het wel extra dan

Let op - als je geen vast internet hebt en twee Intense hebt - dus 21 per stuk - en je doet er 1 intense van weg, verlies je die 9 EUR korting op de tweede intense.

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous @Cdt24801 @Jorinde @patrick2 

Ik verbruik ook weinig GB .net zoals Stef . Grote verbruiker amai @Anonymous .zit je zeker dag en nacht op .😉Orange zal zeer blij zijn met u als klant . 
we zullen een tandje moeten bij steken 

tinneke2

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Ik ben altijd al Mobistar/Orange fan geweest, nu ik stream op werk 9 uur per dag internet radio (via 4G, 3G) , dus het verbruik is altijd al hoog op 1 maand , gelukkig is het beetje "onbeperkt" ( 60 GB daarna jammer genoeg tot 160GB traag, en dan niets meer ) mogen ze eens echt onbeperkt maken !!!!!!! Proximus kan het wel met hun mobilus unlimited premium )

@Totem 

 

Groeten,

bigM

Leden met de meeste pluimen