annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.

Topic gestart op: 22-05-20 17h19

Antwoorden: 15 antwoorden

adekerpel
Ervaren verkenner

Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.

Vandaag via de Orange App geschenk gekozen: 8 weken gratis digitaal Plus Magazine.

Code van 8 letter/cijfers gekregen via de app. Aangemeld zoals de app het vraagt, maar blijft dan voortdurend op het aanmeld scherm terugkomen zonder mogelijkheid om verder user-id. en paswoord voor Plus Magazine in te voeren.

Dan geprobeerd de PLUS-magazine app op te starten maar die vraagt dan weer een 7 posties abonnementsnummer wat ik niet heb gekregen.

Cadeau dus verloren?

 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
bulrog
Wijze
Wijze

Als je dit allemaal hebt gedaan, maak dan het account aan, voer de code in en kies het tijdschrift, je moet toegang hebben.
Als je de applicatie op de iPad opent, bijvoorbeeld Trends, en je maakt verbinding met e-mail en wachtwoord, heb je geen toegang tot het tijdschrift?

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 pluimen
adekerpel
Ervaren verkenner

Nog wat extra info: ik heb de link ook in Firefox geprobeerd. Maakt geen enkel verschil uit. 

0 pluimen
adekerpel
Ervaren verkenner

Als ik de applicatie op iPad start en ik wil het tijdschrift lezen dan zegt het systeem: U moet uw digitaal abonnement activeren met uw abonnementsnummer. Dit is een getal van 7 cijfers dat u vindt op de verpakking van uw magazine ... Als ik dan de optie "Aciveer" neem, dan vraagt het systeem inderdaad een cijfer van 7 posities (duidelijk niet de Orange-code).

0 pluimen
bulrog
Wijze
Wijze

Hallo,

Je moet eerst een account aanmaken bij Roularta. Maak vervolgens alleen verbinding en voer de 8-positiecode in die van Orange is ontvangen. Het vraagt ​​niet langer om het abonnementsnummer.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
adekerpel
Ervaren verkenner

Heb ik nu gedaan, maar helaas - zie attachment - Pus Magazine zegt mij dat ik mijn digitaal abonnement moet activeren met een abonnementsnummer van 7 cijfers.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen