Profil de Gamzez

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

mercredi 22 août 2018 10:29

Extra factuur Telenet: easy switch niet ok

Bij mijn overstap naar Orange, belooft Orange alles te regelen i.v.m. stopzetting van de vorige provider. Wat ze bij mij NIET hebben nageleefd. Ik kreeg dus een factuur van telenet hoewel ik al bij orange zat. Heb hiervoor al meerdere keren moeten bellen (en per keer minstens een half uur aan de lijn gehangen). Ik wil graag dat jullie de beloftes nakomen. Deze factuur zal door jullie moeten vergoed worden. Ik heb namelijk geen gebruik gemaakt van de diensten van telenet gedurende die maand. Gelieve dit zo snel mogelijk te vergoeden. Bedrag: 120 euro (wigo abbonoment).  

Solution acceptée

Sage

 • 

7.2K  messages

il y a 7 ans

Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....

De klantendienst is uw aanspreekpunt ...

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

Heb ik alreeds gedaan, ik probeer op alle mogelijke manieren mij hoorbaar te maken tot ik resultaat krijg. Wordt altijd van kastje naar muurtje gestuurd. 

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

Het beste wat je kan doen is alles zelf opzeggen easyswitch is vooralsnog een maat voor niets er loopt nog teveel fout waarbij de klant de pineut is en met 2 facturen zit waarbij de ene klantendienst naar de andere wijst. (niettegenstaande het hoerageroep van de verschillende ministers) Zelf ben ik ook nog maar enkele maanden naar Orange overgestapt en ook via easyswitch gedaan maar voor de zekerheid ook zelf opgezegd bij mijn vorige operator en inderdaad die wisten van niets. Als jezelf enkele jaren op klantendiensten hebt gewerkt weet je wat er zoal fout kan lopen 🤔.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Hetzelfde hier, ik zal ook telenet moeten zelf vewittigen zeker?????

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

Ik heb het dan ook meteen zelf opgezegd, maar zit nu wel al met een factuur te veel.

Apprenti guérisseur

 • 

244  messages

Zeker doen bij Telenet krijg je ook bijna onmiddellijk bevestiging van je opzegging en heb je daar meteen bewijs van zelfs indien telefonisch gedaan. Daarna wordt alles pro-rata verrekend.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

il y a 7 ans

Heb al simkaart van vrijdag jl.Simkaartnr niet bekend alhoewel ik simkaart ontvangen heb, nog niet geactiveerd, opnieuw moeten aankopen van abonnement, ze vinden nergens mijn gegevens, raar maar voor hun waar, had liever niet overgestapt van provider

Apprenti pisteur

 • 

5  messages

Jaa heb hetzelfde meegemaakt, activatie van simkaarten was een catastrofe opzich... de klantendienst bakt er ook niet veel van. Heb ook spijt dat ik bij orange zit. 

Apprenti pisteur

 • 

15  messages

il y a 3 ans

hier juist hetzelfde met easyswitch, speciaal van de orangeshop naar huis gereden om factuur van telenet te gaan halen voor easyswitchnummer.  3 dagen later komt orange installeren, ik bel 2 dagen later naar telenet om te horen wat er met mijn oude toestellen moet gebeuren en die weten niks van een opzeg. Als je als provider beloofd van de opzeg te doen via easyswitch doe die dan ook, kost de mensen geld als dit niet correct gebeurd is.  Als nieuwe klant al direct een eerste slechte ervaring met orange, dat beloofd spijtig genoeg weinig goeds.

Sage

 • 

7.5K  messages

Dat van de easyswitch ontrafelen is moeilijk, @carmania2000 

De ene zal zeggen dat hij het doorgestuurd heeft, de ander dat hij het niet gekregen heeft

Bij mijn overstap en die van een vriendin heb ik na installatie naar Telenet gebeld om op te zeggen ( voor alle zekerheid, hadden ze mij in de orange shop verteld)

Weet ook dat een easyswitch niet werkt als je een btw nr hebt ( heeft telenet mij destijds aan de telefoon verteld)

Dus je kunt nu nog bellen naar telenet om op te zeggen - zorg dat je je Identiteitskaart bij de hand hebt - hoogstens betaal je een paar dagen dubbel.

Telenet-abonnement opzeggen?

 

Telefonisch

  • Op 0800 66 350
  • NL: 
    • ma-vrij van 8u tot 20u
    • zaterdag van 9u tot 17u30
    •  

Apprenti pisteur

 • 

15  messages

dat ze het dan niet voorstellen, ben er nog speciaal voor over en weer gereden.  Kunnen ze beter gewoon tegen de klant zeggen om zelf op te zeggen.  Als ik geen huurtoestellen van telenet had gehad had ik geen contact moeten opnemen met telenet en had ik volgende maand nog eens voor een hele maand betaald eer ik wist dat orange niks had gedaan.  Slechte start in mijn ogen als je de nieuwe klant zijn vertrouwen al direct teniet doet.

 

Sage

 • 

7.5K  messages

Ze moeten het voorstellen @carmania2000 

En niemand kan aantonen dat de schuld bij Orange ligt.  Kan zijn dat ze het doorgegeven hebben

Veel klachten over Easy Switch | Radio 2

Loading...