Apprenti pisteur
•
5 messages
Extra factuur Telenet: easy switch niet ok
Bij mijn overstap naar Orange, belooft Orange alles te regelen i.v.m. stopzetting van de vorige provider. Wat ze bij mij NIET hebben nageleefd. Ik kreeg dus een factuur van telenet hoewel ik al bij orange zat. Heb hiervoor al meerdere keren moeten bellen (en per keer minstens een half uur aan de lijn gehangen). Ik wil graag dat jullie de beloftes nakomen. Deze factuur zal door jullie moeten vergoed worden. Ik heb namelijk geen gebruik gemaakt van de diensten van telenet gedurende die maand. Gelieve dit zo snel mogelijk te vergoeden. Bedrag: 120 euro (wigo abbonoment).
Solution acceptée
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 7 ans
Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....
De klantendienst is uw aanspreekpunt ...
5
0
marleen
Apprenti pisteur
•
3 messages
il y a 7 ans
Heb al simkaart van vrijdag jl.Simkaartnr niet bekend alhoewel ik simkaart ontvangen heb, nog niet geactiveerd, opnieuw moeten aankopen van abonnement, ze vinden nergens mijn gegevens, raar maar voor hun waar, had liever niet overgestapt van provider
1
0
carmania2000
Apprenti pisteur
•
15 messages
il y a 3 ans
hier juist hetzelfde met easyswitch, speciaal van de orangeshop naar huis gereden om factuur van telenet te gaan halen voor easyswitchnummer. 3 dagen later komt orange installeren, ik bel 2 dagen later naar telenet om te horen wat er met mijn oude toestellen moet gebeuren en die weten niks van een opzeg. Als je als provider beloofd van de opzeg te doen via easyswitch doe die dan ook, kost de mensen geld als dit niet correct gebeurd is. Als nieuwe klant al direct een eerste slechte ervaring met orange, dat beloofd spijtig genoeg weinig goeds.
3
0