annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terug bezorgen modem

Topic gestart op: 27-11-20 18h44

Antwoorden: 5 antwoorden

lucvangaal68
Gewaardeerd verkenner

Terug bezorgen modem

OPGELOST

beste,

Ik heb op 07/11/2020 mijn modem, decoder via de post ingeleverd zoals jullie dit aangeven en toch krijg ik nog berichten om deze spullen in te leveren.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
5 ANTWOORDEN 5
Gulgok
Rekruut scout

Wij hebben ook de toestellen teeug gestuurd op 21 maart 2022 via bpost en die hebben een vaste orange retourlabel. Maar alsnog krijg ik een mail van orange dat de toestel niet ontvangen is..dat is dan de probleem van orange want heb contact opgenomen met bpost en die zeggen dat ze een vaste retourlabel hebben van orange dus het is eigenlijk onmogelijk dat die verkeerd is verzonde..en het is onmogelijk dat ze die niet hebben ontvangen.nu heeft mij lan zijn naam vergeten op te schrijven op het label maar dat mag ook geen probleem zijn want heb het bewijs dat het verstuurd is hier in Herenthout dus de factuuradres weten ze wel.

0 pluimen
gc73gc
Ervaren verkenner

Ik heb begin februari een decoder teruggestuurd. Pas midden maart heb ik bericht gekregen dat ze dit ontvangen hebben. Het kan dus wel even duren voordat Orange dit allemaal verwerkt heeft. Ik zou me nog niet ongerust maken.

patrick2
Wijze
Wijze

@lucvangaal68  Heb je je bewijs van de Bpost per mail door gegeven aan Orange? Heb je wel een bewijs gehad van de Bpost dat je het ingeleverd hebt? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
lucvangaal68
Gewaardeerd verkenner

Bestaat er een mailadres of link om dat bewijs te mailen?

 

 Groetjes 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen