annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wat een kl**** service

Topic gestart op: 22-03-24 17h52

Antwoorden: 14 antwoorden

PatrickBruylant
Aspirant verkenner

wat een kl**** service

Reeds lang klant en nu niet echt zin meer.

App blokkeert constant dus een avond rustig tv kijken lukt niet.

Laatst voeding modem stuk, 3 dagen voor reparatie... vraag een nieuwe modem vermits de oude al van 2018 is en een langere kabel zodoende dat ik de modem wat verder kon zetten, kerel vertrekt, reparatie.... een oude voeding voor de modem met de sticker er nog op van de vorige gebruiker, geen nieuwe modem, geen langere kabel.... alleen gezaag over mijn Deco mesh.

Gisteren internet weg, na paar keer herstarten merkte ik dat het lampje DS en internet niet meer aangingen dus weer duidelijk modem of kabel probleem. Ik bel de 5000. Ah meneer er is inderdaad een probleem met de modem, ik stuur door naar back office en zij contacteren u voor een afspraak. Elk uur herstart ik de modem en plots geeft hij weer leven. Ik dacht geen probleem ze gaan bellen en een afspraak maken dan word hij alsnog eens vervangen.

Twee dagen later nog steeds niets (dus had ik de modem niet aan de praat gekregen twee dagen geen internet of tv). Ik stop bij orange in Brussel en vraag of ze eens kunnen nakijken hoever het staat. Ze vinden niets terug dus ze bellen back office op om de werkorder op te vragen. Krijg ik een kerel aan de lijn die het allemaal niet goed begrijpot want ik heb toch verbinding...... geduld...kalm blijven.... ik vraag dan ook waarom ik niet gecontacteerd werd en of ze deze manier van werken normaal vinden. Die kerel laat me in de store 15 min naar wachtmuziek luisteren en komt dan met de vermelding dat hij met een specialist gepraat heeft die zegt dat het probleem mijn mesh van Devolo is die de modem stoort???? Ik vraag wie heeft dat gezegd, een "specialist"??? Ja antwoord hij die weet beter als ik wat er gaande is. Ik vraag kan je specialist ff uitleggen hoe een eersterangs meshsysteem blijkbaar de voeding van jullie modem opblaast om daarna een verbinding via kabel plat te leggen (Geen DS en @) ...  

Swot, het personeel van de winkel heeft mij gekalmeerd en beloofd me terug te bellen met een oplossing. 

Ik wacht tot maandag....was van plan te switchen naar een zakenabbonnement maar als ik maandag geen telefoon krijg met een degelijke oplossing.... er zijn anderen waar dat blijkbaar wel lukt.

Dus met andere woorden...wat een *kl*** service voor een trouwe klant.

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Josette
Wijze
Wijze

@PatrickBruylant  een goedenavond.

Wij zijn al jaren klant nooit problemen.

Zou het ook niet aan de manier van je vragen en dreiging liggen?

Want met dreigen haal je nergens iets thuis.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
PatrickBruylant
Aspirant verkenner

Heb geen seconde gedreigd. 

Reeds 2 jaar werkt de tv app niet, blokkeert om het uur.

Dit jaar reeds 4 keer zonder internet gevallen (beide thuis werkend) waarvan 1 maal voeding modem stuk en het koste hen drie dagen deze te repareren... .

Reeds van 2018 dezelfde oude modem, nooit een voordeel gekregen alhoewel we volledige installatie, drie gsm en voor snelle verbinding betalen.

Ondertussen (na drie beloftes dat back office mij zou contacteren) na vier weken nog steeds geen bericht of telefoon gekregen van Orange...  .

Dus ik dreig niet, al dat ik vraag is een stabiele verbinding en wat klantvriendelijkheid.

Als dat bij organge niet kan, er zijn andere spelers die mij dat wl beloven voor hetzelfde bedrag....

 

 

0 pluimen
OdEssA
Ervaren verkenner

Zoals Orange 'beloofd' om terug te bellen ? Zoals ik al eerder zei, ze zijn allemaal gelijk veel beloven .... als je miserie hebt weten ze nooit van iets, en t'is altijd de schuld van iets of iemand anders, en hun 'specialisten' zijn zoveel specialist als ik. 

0 pluimen
Lutgart
Gewaardeerd verkenner

Je hebt gelijk. Met beleeft zijn bekijk je het meest.

Toch heb ik ook begrip voor patrick.

Als je probleem niet opgelost geraakt en je wordt aan het lijntje gehouden, dan kan je geduld al eens op geraken. 

Gregory
Wijze
Wijze

Op dit forum zitten alleen maar klanten, @PatrickBruylant 

Niemand van Orange volgt hier hier het reilen en zeilen

>Ik wacht tot maandag....was van plan te switchen naar een zakenabbonnement maar als ik maandag >geen telefoon krijg met een degelijke oplossing.... er zijn anderen waar dat blijkbaar wel lukt.

Zoals gezegde ende geschreven - alleen klanten

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen