Profil de Jorigo

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

xbox ultimate gaming pack

hallo,

Er wordt 2 jaar ultimate gaming abo beloofd bij het pakket maar deze is al na 1 maand gestopt.

Orange stuurt mij door naar xbox en xbox stuurt mij door naar Orange.

Ipv een deftig antwoord laten ze je het zelf oplossen.

Al 3x gebeld naar helpdesk en 1 keer de shop opgezocht.

Nog mensen met dit probleem die al een oplossing gekregen hebben?

Super User

 • 

7.6K  messages

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

heb ik idd gelezen, maar mijn Frans is niet zo goed om die discussie te volgen.

Wat ik begrijp is dat zowel xbox als orange elkaars info niet kunnen zien, dus eigenlijk kan niemand helpen.

Kan ik inkomen dat ze een oplossing zoeken, maar ze schuiven het probleem door naar de klant zelf om op te lossen, die er notabene voor betaald.

Nog geen voorstel voor compensatie ook gehad.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

is hier ook zo is alle opgelost bij ? denk dat we eerder testaankoop erbij hallen want denk dat lang zal blijven duren 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Vandaag terug naar de Orange shop geweest. Daar hebben ze nu een email naar hogerop gestuurd. Ik moet nu afwachten. Bij sommige is het blijkbaar iets met het serienummer van de xbox dat verkeerd is ingegeven, maar niet bij mij.

Voor deze maand krijg ik, na het bellen naar de 5000 eerder deze week, wel mijn maandelijks bedrag terug eenmalig.

 

1  message(s)

Bonjour,

Nous avons le même problème, acheté en magasin Orange le 5 mai 2025, le pass n'est toujours pas activé. Déjà 2 plaintes de fait par téléphone et une chez eux en magasin. En plus nous avons eu le comble, le jour de l'achat on a fait l'installation de la XBOX et malheur, celle-ci était défectueuse, Orange n'a pas voulu reprendre l'article et a renvoyé la balle chez Microsoft. Nous avons dû renvoyer l'appareil nous même chez Microsoft en Allemagne. L'appareil nous est revenu mais le pass est à ce jour toujours pas activé. Test Achats me semble une bonne option pour publicité mensongère. Encore faut-il s'abonner aussi. 

Modérateur

 • 

159  messages

Bonjour,
Navrée pour cette situation. Que voulez-vous dire par 'la XBOX était défectueuse' ? Quel était le problème exactement ? S'il s'agit d'un souci au niveau de l'activation du Ultra Gaming Pass, il faut alors prendre contact avec le service client. 

Loading...