Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-25 16h57
Antwoorden: 4 antwoorden
hallo,
Er wordt 2 jaar ultimate gaming abo beloofd bij het pakket maar deze is al na 1 maand gestopt.
Orange stuurt mij door naar xbox en xbox stuurt mij door naar Orange.
Ipv een deftig antwoord laten ze je het zelf oplossen.
Al 3x gebeld naar helpdesk en 1 keer de shop opgezocht.
Nog mensen met dit probleem die al een oplossing gekregen hebben?
is hier ook zo is alle opgelost bij ? denk dat we eerder testaankoop erbij hallen want denk dat lang zal blijven duren
Vandaag terug naar de Orange shop geweest. Daar hebben ze nu een email naar hogerop gestuurd. Ik moet nu afwachten. Bij sommige is het blijkbaar iets met het serienummer van de xbox dat verkeerd is ingegeven, maar niet bij mij.
Voor deze maand krijg ik, na het bellen naar de 5000 eerder deze week, wel mijn maandelijks bedrag terug eenmalig.
iets gelijkaardigs hier Re: Probleme Xbox ultra gaming - Tribe
heb ik idd gelezen, maar mijn Frans is niet zo goed om die discussie te volgen.
Wat ik begrijp is dat zowel xbox als orange elkaars info niet kunnen zien, dus eigenlijk kan niemand helpen.
Kan ik inkomen dat ze een oplossing zoeken, maar ze schuiven het probleem door naar de klant zelf om op te lossen, die er notabene voor betaald.
Nog geen voorstel voor compensatie ook gehad.