annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

€1500 in extra verbruik

Topic gestart op: 14-11-23 12h19

Antwoorden: 4 antwoorden

MarioZ23
Aspirant verkenner

€1500 in extra verbruik

Ik ben gisteren opgestaan met een bericht van Orange dat “mijn aanvraag niet behandeld kan worden”. Welk aanvraag dit is, blijft een groot vraagteken aangezien ik aan het slapen was. Ik probeer m’n werk te bellen en opeens hoor ik dat m’n lijn is geblokkeerd. Ik bel de klantendienst en ik krijg te horen dat ik €1500 in extra verbruik heb. Dit was een shock voor mij. Ik gebruik af en toe wel premium of betaalnummers, maar ik had de nacht ervoor rond de €280 in extra verbruik wat wel door mij werd gebruikt. Maar dus tijdens mijn slaap werd er €1200 extra verbruikt. De mensen van de klantendienst kunnen ook niet zien waar dit heen is gegaan. Nu word mijn lijn pas terug geopend als ik het volledig bedrag betaal, anders niet. Dit is absurd en geen enkel mens kan zo’n bedrag in 1x betalen. Iemand die kan helpen in deze situatie? Zou ik heel hard appreciëren.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Marcuswelby1964
Ervaren verkenner

blijf van die sexlijnen af

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Marcuswelby1964 

Wel op letten wat je zegt hé want dit is niet erg netjes. Je weet niet wat de reden is en hoeven we niet te weten. Maar opletten met wat je hier neerzet en anders niks neer zetten.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Lutgart
Gewaardeerd verkenner

Wat erg, dat zo iets kan is niet te begrijpen. Spijtig genoeg ga je moeten betalen denk ik, maar ik zou wel eerst vragen om details. Als je dan blijkt op een of andere manier opgelicht te zijn, kan je naar de politie. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het opgelost geraakt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MarioZ23 

In deze situatie kan je niks doen en enkel het bedrag betalen.

Zou wel wachten op je factuur dan kan je in de gedetailleerde bijlage zien waar dit grote bedrag vandaan komt.

Eventueel vragen achter een betalingsregeling ? Geen idee of ze dit willen doen en dan de lijn deblokkeren maar je kan het vragen. Normaal gezien wordt het zo niet gedaan en dien je altijd eerst dat bedrag te betalen alvorens je lijn vrij gegeven wordt.

Maar dit specifiek probleem ga je wel via de facturatie dienst moeten oplossen daar gaan wij niet bij kunnen helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen