annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten Abonnement Mysterie

Topic gestart op: 05-05-24 20h59

Antwoorden: 3 antwoorden

Virannha
Ervaren verkenner

Buiten Abonnement Mysterie

OPGELOST

Ik kreeg gisteren bericht dat ik 0,2401 buiten mijn abonnement verbruikt had, Hoe staat er niet bij. In de Orange App staat ook enkel het bedrag. 

Ik zit in Frankrijk maar ben bijlange niet aan mijn 45GB data roaming want ik heb in totaal momenteel maar een verbruik van 7,95 GB van de 80GB (Go Intense). + 20GB extra (staat apart).

Gek genoeg staat er bij surfvolume EU dat ik nog 45GB beschikbaar heb al surfte ik wel al zeker een 5GB sinds we Frankrijk binnenreden, ongeveer een week geleden.

WhatsApps verstuurde ik ook, inclusief fotokes, maar dat gaat van mijn datavolume af neem ik aan.

Telefoneren dan? Ik belde in de laatste week slechts 2 keer, 1 keer naar een Proximus nummer in Belgie en 1 keer naar mijn echtgenoot om te vragen wat hij wou eten - hij zat geduldig in ons campertje op mij te wachten maar heeft een Proximus nummer - zou als lokaal verkeer moeten tellen? Of niet?

Het enige dat het kan zijn is dat ik een foto stuurde naar iemand in Belgie via een gewone sms... is dat dan betalend??? 

Het gaat maar over 24 cent maar dit wekte mijn nieuwsgierigheid.....

 

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Je hebt het antwoord al zelf gegeven, @Virannha  ...

Je hebt een SMS verstuurd met daarin een foto. Wanneer je aan een SMS een foto toevoegt wordt dat automatisch een MMS. En sedert enige tijd zijn MMSjes bij Orange niet meer in het abo inbegrepen maar elks apart, per stuk, te betalen. Dus bovenop uw abo, ongeacht wat daar nog van overschiet.

 

EDIT: Om u te troosten: ik heb mij recent ook nog eens laten vangen: een SMS met een smiley erin verstuurd. 15 cent buiten abo op mijn factuur ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Cdt24801
Wijze
Wijze

Je hebt het antwoord al zelf gegeven, @Virannha  ...

Je hebt een SMS verstuurd met daarin een foto. Wanneer je aan een SMS een foto toevoegt wordt dat automatisch een MMS. En sedert enige tijd zijn MMSjes bij Orange niet meer in het abo inbegrepen maar elks apart, per stuk, te betalen. Dus bovenop uw abo, ongeacht wat daar nog van overschiet.

 

EDIT: Om u te troosten: ik heb mij recent ook nog eens laten vangen: een SMS met een smiley erin verstuurd. 15 cent buiten abo op mijn factuur ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Virannha
Ervaren verkenner

Dacht dat het dat was. Dank u! Goed te weten. Spijtig genoeg hebben enkele van mijn vrienden geen WhatsApp en geen messenger. 

streulma1987
Aspirant verkenner

Foto sturen als sms word inderdaad gezien als mms.

Een mms versturen kost 24 cent.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen