annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten abonnement fout?

Topic gestart op: 06-01-22 08h26

Antwoorden: 3 antwoorden

StijnGer
Aspirant verkenner

Buiten abonnement fout?

Hoi! Deze maand heb ik een raar voorkomen gehad, de app zegt dat ik nergens buiten verbruik ben gegaan met iets, maar nu stijgt de laatste dagen het 'buiten abonnement' zienderogen, nu staat hij op 31,72 terwijl qua verbruik en limieten alles nog binnen de perken zit.. Ik doe nooit aan tele-aankopen en heb geen lopende tele-abonnementen.

Heeft iemand raad hiermee?

Bedankt.

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Leentje1973
Veteraan verkenner

Hey, hoe werd dit opgelost voor jou? Ik heb dit nu aan de hand, en ben echt niet van plan te betalen voor hun fouten. Vorig jaar ben ik zelfs afgesloten geweest toen ik een fout van hen niet wou betalen (€ 53 ofzo toen). :'((

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik vrees een beetje dat de klantendienst gaat zeggen wat ze gewoonlijk zeggen: wacht de factuur af en kijk dan of er iets mis is. Het gebeurt inderdaad dat zulk onverwacht "extra verbruik" niet op de factuur aangerekend wordt.

Soms wel natuurlijk, daarom dat je moet afwachten alvorens je eventuele verdere stappen kan zetten.....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pletse
Gewaardeerde genezer

Welk abonnement heb je?
Het lijkt precies alsof je belminuten op zijn (Go Light) en je buiten abonnement aan het bellen bent.

Het beste dat je kan doen is bellen naar de klantendienst (5000) en eens luisteren of ze kunnen inzien wat ervoor zorgt dat je bedrag zo oploopt.

Leden met de meeste pluimen