annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten verbruik, wel nog internet over.

Topic gestart op: 13-08-21 02h12

Antwoorden: 5 antwoorden

SVENeRGy
Ervaren verkenner

Buiten verbruik, wel nog internet over.

Volgens de Orange app ben ik buiten verbruik aan het gaan.

Ik heb echter nog een 85MB over.

Ook heb ik een SMS gekregen dat ik buiten abonnement zit, en bij overschrijding met 10 euro een extra bericht kreeg. Ik heb echter geen extra berichten gekregen.

 

Ik heb reeds 2x naar de klantendienst gebeld, de 2 personen aan de andere kant van de lijn konden me niet helpen, want die wisten het ook niet.

 

Ik was van zin van een extra datapakket van 1Gig te kopen om nog 5 dagen te overbruggen, maar dat ga ik nu ook niet doen, aangezien ik niet weet vanwaar die extra 22 euro vandaan komen.

 

Ik heb in het buitenland gezeten, maar niet uit de Europese Unie.

 

Zijn er nog mensen die dit voorhebben?

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

@SVENeRGy 

Zoals ik vroeger al eens heb gezegd , volg de app van MyOrange niet zo , je moet uw verbruik controleren via #123#, daar zie je up to date wat je verbruik is , de MyOrange app loopt beetje achter.

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
SVENeRGy
Ervaren verkenner

Heb ik net gedaan, geeft hetzelfde bedrag weer als de MyOrange app. Zal het wel zien op de factuur. En Orange kennende gaat dat gewoon mee op de factuur staan...

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik bedoelde voor uw verbruik te bekijken van je mobiel internet is #123# veel meer up to date dan de MyOrange app.

Zo zal je gezien hebben dat die 84MB die je nog had niet meer zal gestaan hebben via #123#, dus je was toen al buiten je bundel aan het surfen , dus in het vervolg af en toe eens kijken via #123#.

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
SVENeRGy
Ervaren verkenner

Zoals ik ook aangaf heb ik de Europese Unie niet verlaten.

Ondertussen heb ik via Twitter contact met Orange gehad. Er is een dossier geopend, waarvan ik het dossiernummer ook gekregen heb.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen