annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dingen die ik wil zien bij Orange in 2024

Topic gestart op: 09-12-23 11h48

Antwoorden: 7 antwoorden

bigMODDER
Leidende verkenner

Dingen die ik wil zien bij Orange in 2024

Hallo,

Dit zijn de dingen die ik graag zou zien bij Orange in 2024.

1) Mogelijkheid om in te loggen in de MyOrange app met je email & pass .

2) Mogelijkheid voor eSIM ondersteuning voor de smartwatch .

3) Een abonnement met onbeperkt mobiel internet ( Go Unlimited )

4) Mogelijkheid hebben om via de Google Play Store een beta tester te kunnen worden voor de MyOrange app.

 

Groeten.

Labels (4)
7 ANTWOORDEN 7
digiboy40
Leidende verkenner

Verhoging van het maandelijks volume bij de FLYBOX! Ik betaal tenslotte ook bijna 30 euro/maand voor amper 150GB

0 pluimen
VossyGamer
Ervaren verkenner

Please, Orange, bied eindelijk eens eSIM voor Apple Watches aan!!

SVB
Veteraan verkenner

De e-sim ondersteuning voor smartwatches staat ook bovenaan mijn lijstje 

Pletse
Gewaardeerde genezer

Punt 1, begrijpelijk voor mensen die "internet only" klanten zijn. Anders moeten ze telkens inloggen via de website. Maar vermits dit slechts een klein percentage is van de Orange klanten weet ik niet of ze hier snel werk van zullen maken.

Punt 2, Goh, dat is iets die al lang op de planning staat maar wanneer het effectief er zal zijn ... 😑

Punt 3, not going to happen 🤣. Geen enkele provider zal echt onbeperkt mobiel internet aanbieden, puur om misbruik te voorkomen en ook voor de slimme onder ons te ontmoedigen om hun vast internet op te zeggen om dan via 5G mifi routers te gaan werken icm een onbeperkt mobiel abonnement.
Gelukkig dat het BIPT zicht reeds heeft gemoeid en beslist heeft dat ieder mobiel abonnement dat zich "onbeperkt"  noemt minstens 300Gb moet aanbieden aan volle snelheid anders stonden we op vandaag nog niet zover. Het Extreme abonnement is op zich een onbeperkt abonnement in de zin dat je over de 300Gb kunt gaan zonder bij te betalen. 

Punt 4, je kan altijd eens een bericht sturen naar Orange om jezelf aan te bieden als beta tester maar ik weet zelfs niet of ze op deze manier werken (met beta test periodes voor ze releasen).

Het zijn op zich wel allemaal goeie voorstellen.



Leden met de meeste pluimen