annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste factuur na overstap niet correct

Topic gestart op: 09-11-18 11h59

Antwoorden: 3 antwoorden

liesbethbols
Gewaardeerd verkenner

Eerste factuur na overstap niet correct

OPGELOST

Eerste factuur loopt van 23/10 - 27/10 en bedraagt voor mijn gsmabonnement (Arend) 40€. Dit is het normale, maandelijkse bedrag maar klopt dit ook wanneer ik nog maar enkele dagen ben aangesloten bij Arend? Of krijg ik hier op de volgende factuur vermindering op?

Mvg,

Liesbeth Bols

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
KevinD
Orange-werknemer

Welkom bij Orange Liesbeth!

 

Als ik mij niet vergis zou deze factuur inderdaad correct correct zijn. Je betaald namelijk altijd jou abonnementen voor de volgende maand  

Meer info hierover vind je via https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-gebruik/je-factuur-begrijpen

 

Mocht je hierna nog vragen hebben bel dan gerust 5000 van op je gsm of 02 745 95 00 optie 1-3 zodat een medewerker even met jou de factuur kan bekijken 

 

Groetjes en nogmaals welkom bij Orange!

Kevin

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@liesbethbols u gaat een correctie krijgen op uw factuur. Maar omdat de facturatie periode loopt  tot de 27ste zal deze altijd het volledige bedrag aan rekenen. 

Mocht u de 20ste aangesloten zijn ziet u wel een volledig bedrag maar u krijgt zogezegd die aantal dagen gratis dus correctie is onderweg. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@liesbethbols

Klopt helemaal wat hierboven staat. Het ziet er soms raar en onbegrijpelijk uit, maar uiteindelijk, één of twee facturen verder is alles op zijn pootjes. En dat zal altijd zo zijn als je iets verandert aan uw abo. Steeds een maandje verder kijken en dan de zul je merken dat de afrekening uiteindelijk wel juist is. Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
KevinD
Orange-werknemer

Welkom bij Orange Liesbeth!

 

Als ik mij niet vergis zou deze factuur inderdaad correct correct zijn. Je betaald namelijk altijd jou abonnementen voor de volgende maand  

Meer info hierover vind je via https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-gebruik/je-factuur-begrijpen

 

Mocht je hierna nog vragen hebben bel dan gerust 5000 van op je gsm of 02 745 95 00 optie 1-3 zodat een medewerker even met jou de factuur kan bekijken 

 

Groetjes en nogmaals welkom bij Orange!

Kevin

Leden met de meeste pluimen