annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra abbonnement

Topic gestart op: 16-09-21 07h39

Antwoorden: 3 antwoorden

Nick79
Aspirant verkenner

Extra abbonnement

OPGELOST

Kan ik een abbonnement toevoegen bij een love pack? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

@Nick79 , jazeker, en dan geniet je ook nog van een vermindering in de prijs door het multi-voordeel.

Klik (link naar meer uitleg 🙂 )

Indien je, zoals ik kan opmaken uit je bericht reeds klant bent is het eenvoudiger om naar 5000 te bellen en daar je aanvraag te starten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

@Nick79 , jazeker, en dan geniet je ook nog van een vermindering in de prijs door het multi-voordeel.

Klik (link naar meer uitleg 🙂 )

Indien je, zoals ik kan opmaken uit je bericht reeds klant bent is het eenvoudiger om naar 5000 te bellen en daar je aanvraag te starten.

Nick79
Aspirant verkenner

Als ik nu een extra abonnement neem bij het love pack voor mijn zoon, kan ik hem dan mijn GB’s cadeau doen of overzetten?

vb: ik heb GO plus (10GB) en voor mijn zoon neem ik Go light (1,5Gb) waar hij wss niet mee toe komt, kan ik dan van mijn Gb’s aan hem cadeau doen of overzetten?

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Nick79 , neen, ik heb 3 Go Plus. 1 voor mijn bejaarde moeder omdat dit het laagste mobiel abonnement is waar ze onbeperkt mee kan bellen. En die 10 GB zijn maandelijks verloren 🙃

Van de andere kant natuurlijk is dit slechts 6€ opleg om 8,5 GB meer te hebben. Van 10 naar 16 in het geval van uw zoon.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen