annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facturatiedienst contacteren per E-mail zodat ik bijlages kan toevoegen

Topic gestart op: 30-01-24 22h55

Antwoorden: 10 antwoorden

Kuntjoro
Aspirant verkenner

Facturatiedienst contacteren per E-mail zodat ik bijlages kan toevoegen

Kan er iemand mij een email adres bezorgen zodat ik de facturatiedeinst kan contacteren ?

Neen ik ga niet bellen want ik kan geen bijlages meesturen en nee ik ga niet alles afdrukken en een brief schrijven en die op de post doen (ervaringen bpost zijn niet goed).

We leven in de 21ste eeuw, email of contactformulier waar je bijlages aan hangt kan ook werken.

Dank bij voorbaat !

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Kuntjoro
Aspirant verkenner

Korte update - Heb telefonisch contact opgenomen en vriendelijk gevraagd naar een E-mail adres en uitgelegd waarom.   Antwoord was, hebben wij niet en kunnen wij niet geven ?   Vreemd antwoord .....

Heb telefonisch getracht alles uit te leggen en was eerlijk gezegd verbaasd dat de persoon alles begreep en voor 95% kon volgen wat ik als zeer positief heb ervaren.  Maar dan kwam een andere verrassing  .....

Persoon ging trachten alles aan te passen maar ik moest aan de lijn blijven (er was geen bijkomende input van mij nodig) en naar wachtmuziek luisteren.  Had geen idee hoe lang het zou duren maar minstens 5 .. 10 minuten.  Reden was de volgende, als ik zou inhangen en niet aan de lijn zou blijven zou ze de aanpassingen niet kunnen doen omdat de telefoon opnieuw rinkelt voor een andere klant die ze moet opnemen ....

Heb bijna 15 minuten aan de lijn gehangen, kan dit niet echt klantenservice noemen dat kostbare tijd van de klant wordt gebruikt omwille van 100% fout aan hun kant.  Ik weet maar al te goed, iedereen wordt uitgeperst en stress is hoog maar service naar klant toe wordt ondergeschikt.  Klanten accepteren dit of zoeken naar een andere oplossing in sommige (of vele) gevallen.  Ga geen beslissing nemen na 1x contact maar zoiets moet toch niet teveel gebeuren.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kuntjoro 

Ik zou in uw plaats blij zijn dat ze dat gedaan heeft. Ze heeft de lijn open laten liggen om ongestoord aan uw probleem te kunnen werken en is nog zo fair geweest van u dat te vertellen.. Had ze ingehaakt zou het haar wellicht niet gelukt zijn. Die telefoons staan nooit stil ...

Trouwens, wie weet had ze misschien nog informatie van u nodig of een bevestiging van een actie, of iets in die aard ...

Wees blij dat met 15 minuten geduld uw probleem opgelost is. Niet iedereen komt er zo "goedkoop" vanaf ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kuntjoro
Aspirant verkenner

Neen zij had geen bijkomende informatie nodig !  Lees mijn bericht duidelijk en ik had het die persoon specifiek gevraagd dat ze nog iets nodig had van mij en antwoord was neen.

Ik heb zeer zware bedenkingen hoe neutraal deze antwoorden zijn.  Ik zie de meeste antwoorden als zeer liefdevol naar Orange toe en alles trachten te verzachten ... komen deze antwoorden van mensen gesponsord / werkende voor Orange ?

Ik zit zelf reeds > 20 jaar in een technische ondersteunende functie met WW klanten (geen telecom) ik moet echt niet vragen aan mijn klanten om 15 min voor peanuts aan de lijn te blijven omdat ik rapporten moet maken en dingen intern moet doorgeven.  

Terug te komen op het probleem, nog niets ontvangen en op mijn klantenzone aanpassingen nergens zichtbaar.  Stel je voor dat alles in de soep is gedraaid, heb nul bewijs / houvast na mijn telefoon van in totaal 30 minuten.  Zal nog wat geduld uitoefenen maar indien niet in orde zal het 1 mail naar Ombudsdienst worden, niet opnieuw telefoon en neen ik ga niet alles afdrukken wat een andere suggestie was !

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

>Ik heb zeer zware bedenkingen hoe neutraal deze antwoorden zijn.  Ik zie de meeste antwoorden als zeer liefdevol naar Orange toe en alles trachten te verzachten ... komen deze antwoorden van mensen gesponsord / werkende voor Orange ?

Wij zijn ook klanten hoor, @Kuntjoro Alleen proberen wij hier en daar wat antwoorden te geven

Die grote bedrijven kijken wat de gemiddelde bezetting is van de telefoondienst en passen de middelen daarvoor aan.  Er kunnen pieken zijn.   In het jaarverslag van 2022 lees ik 2.8 miljoen mobiele contracten ( is + 69000) en 443000 kabelcontracten (is + 49000)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen