annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gemiddelde duur activatie nieuwe SIM

Topic gestart op: 20-01-20 21h32

Antwoorden: 3 antwoorden

Debosander
Aspirant scout

Gemiddelde duur activatie nieuwe SIM

Hallo

Ik vroeg mij af hoelang een gemiddelde activatie duurt van een SIM kaart met een nieuw nummer. Er staat max. 1 dag, maar ik vroeg mij af hoe dit tewerk gaat. Is het mogelijk dat deze buiten de werkuren nog geactiveerd zal worden of kan ik er zeker van zijn dat dit maar tenvroegste morgen zijn?

Bedankt

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Debosander  een activering kan tot 48 uur duren. Beetje afhankelijk van de dag maar ook het aantal activeringen die er gedaan dienen te worden. Zo een systeem is er niet opgemaakt om er 100 in een uur te doen dus je zal wat geduld moeten hebben.Daarbij komt ook de vraag is de simkaart thuis ontvangen of gehaald in de winkel ?

Moest deze per post ontvangen zijn krijgt u nog een brief met een activerings link en dient u daar uw bestel nummer nog in te geven met uw geboorte datum.Moest het zijn dat het in de shop geregeld is dan dient u ff te wachten en komt dat morgen in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Goh ik heb toen ik van Prox naar Orange terug ging voor mobiel , MAX 1 uur moeten wachten , dus ik had met men oud Orange nummer dat toen op Prox netwerk was terug naar Orange gegaan en , ik heb MAX uurtje moeten wachten en was terug Orange klant.

 

Groetjes,

KJ

Ynsmssx
Aspirant scout

Volgens mij duurt het gem. 1 dag. Maar als je tegen het begin van de dag hebt aangevraagd zal het die dag zelf nog gebeuren. Tegen het einde van de dag, zal het pas morge; zijn aangezien ze na de werkuren niet meer activeren. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen