Profil de bigMODDER

Chef pisteur

• 

118  messages

jeudi 21 décembre 2023 15:34

Go Extreme vanaf 14 Januari vraag

@Totem 

Vroeg me af hoe zit het met de Go Extreme vanaf 14 Januari ? Zal het nog altijd na 300GB gratis verder surfen zijn aan verlaagde snelheid zonder meerkost? 

De vraag komt er omdat ik op deze pagina zie staan -> https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen <- dat Go Extreme 300GB heeft maar staat geen melding meer bij dat het na 300GB nog gratis gaat zijn van de 14de .

Groeten

Pisteur vétéran

• 

53  messages

il y a 2 ans

Zit jij dan zo vaak boven de 300GB per maand? Thuis surf ik lekker snel op Wifi 6 en op het werk is er meestal slechte mobiele verbinding waardoor ik wifi gebruik.

Ben zelfs overgeschakeld van GoExtreme naar GoIntense omdat 70GB (vanaf januari 80GB) voor mij meer als voldoende is en ik bespaar dan ook maandelijks een beetje.

Chef pisteur

• 

118  messages

Zelf stream ik veel ja , ( internet radio enz op verplaatsing ) daarom men vraag.

Pisteur vétéran

• 

42  messages

Internet radio verbruikt erg weinig data, je hebt zeker geen 300GB nodig om 24/7 internet radio te gebruiken. Ook kan je de echte radio gebruiken, die geen data verbruikt natuurlijk, lol.

Pisteur confirmé

• 

4  messages

nee maar eenmaal op 512 kbps is het wel erg traag  2 megabits ofzo zou véél bruikbaarder zijn zelfs al maar voor lezen email ed. vooral omdat het de toestellenbatterijenergie evenveel gebruikt eenmaal data verbruikend zij het nu snel of traag is?

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 2 ans

Ugh @bigMODDER ,

Ja, vanaf 300 GB surf je in België verder aan een snelheid van 512 kbps 😉

Totem

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@bigMODDER 

Dus zoals duidelijk is dan verder aan verlaagde snelheid.

Maar waarom zoveel data ? Ik heb maandelijks 73 GB en in januari zelfs 83 GB per maand maar ik maak er 20 op per maand door streaming van muziek. Dus er is dan ruim voldoende over lijkt me.

Chef pisteur

• 

118  messages

Super , dus vanaf de 14de blijft het ook gratis na de 300GB gebruik? Er veranderd dus niets voor Go Extreme vanaf de 14de? Groeten.

Loading...