annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Plus promo

Topic gestart op: 04-12-23 14h50

Antwoorden: 2 antwoorden

phil48
Leidende verkenner

Go Plus promo

Heb ik het goed begrepen dat de special edition van Go Plus 20+20 GB enkel voor nieuwe klanten geldt? Want er staat bij "bij het bestellen van een nieuwe kaart"...

Dan snap ik waarom momenteel zoveel mensen overstappen naar dochterbedrijf Hey 😪

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Pafoni
Gewaardeerd verkenner

Ja Phil dat vind ik ook echt schandalig dat een nieuwe klant 5 euro per maand of 60 euro per jaar levenslang minder moet betalen en 40 GB i.p.v. 20GB mag verbruiken dan een bestaande klant die al jaren klant is. Ik heb er dan ook al aan gedacht om mijn bestaand Go Plus abonnement dan maar op te zeggen en dan gewoon een nieuw Go Plus te nemen, een heel gedoe voor mezelf en Orange maar wanneer dit dan de enige mogelijkheid is om ook te kunnen genieten van goedkoper communiceren in deze dure tijden dan zit er niets anders op. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@phil48 

Gewoon eens contact opnemen met de klantendienst. Ik haal er enkel uit dat de geldende promotie op de prijs voor nieuwe klanten is.

Wat je niet probeert weet je niet dus gewoon eens bellen of via facebook een berichtje doen en dan weet je het zeker.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen