annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heractivatie na late betaling

Topic gestart op: 03-05-18 16h15

Antwoorden: 6 antwoorden

djonasty
Aspirant verkenner

Heractivatie na late betaling

Mijn abonnement was 1 dag afgesloten door laattijdige betaling, nu is alles al  2 dagen betaald, ook volgens de klantenzone, en beide abonnementen werken nog steeds niet ondanks een bericht eergisteren dat het maar 30min zou duren.

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
CedricV
Orange-werknemer

Ik raad je aan om even contact op te nemen met de Orange facturatiedienst op het nummer 5000.
Ze kunnen vast wel iets voor je betekenen!

0 pluimen
JaySpee0311
Aspirant verkenner

Beste,

Vorige week zou mijn gsm, digitaal tv in orde zijn sinds dat betaald was alles maar de lijn van gsm is nog steeds niet open wat beloofd werd door een collega van u. Hij zag dat het betaald was en dat dit binnen een uur weer terug open ging.

Ik kan zelfs niet meer bellen naar 5000 want alles is afgesloten. 

Wilt u aub nog vandaag in orde brengen?
Mij was beloofd na een uur alle lijnen open gingen maar dus niet.

Hopelijk is dit voor vandaag in orde.


Mvg

Jay

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Beste,

Vorige week zou mijn gsm, digitaal tv in orde zijn sinds dat betaald was alles maar de lijn van gsm is nog steeds niet open wat beloofd werd door een collega van u. Hij zag dat het betaald was en dat dit binnen een uur weer terug open ging.

Ik kan zelfs niet meer bellen naar 5000 want alles is afgesloten. 

Wilt u aub nog vandaag in orde brengen?
Mij was beloofd na een uur alle lijnen open gingen maar dus niet.

Hopelijk is dit voor vandaag in orde.


Mvg

Jay

Hallo @JaySpee0311,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JaySpee0311 

Ik vrees dat je die vraag aan de klantendienst moet stellen hoor. Via telefoon 5000, messenger of Twitter.

Wij hier op Tribe zijn zelf ook allemaal gewone klanten en kunnen niets doen aan klantendossiers en dergelijke. Wij kunnen enkel elkaar helpen met goede raad, tips en ervaringen uitwisselen.

Je hebt duidelijk nog internet dus messenger of twitter zou moeten lukken. Of anders eens een shop binnenspringen.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen