annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart voucher ?

Topic gestart op: 29-11-21 22h55

Antwoorden: 3 antwoorden

melliw
Rekruut scout

Herlaadkaart voucher ?

In de weekend kocht ik in de shopping te Wommelgem een Herlaadkaart van Orange met opschrift,4GB 4000sms ,50 min  en dit voor 15€. Ik kocht deze daar in een kranten /tijdschriften winkel dit omdat ze me bij de Orangeshop  20 meter verder geweldig onvriendelijk aangepakt hadden . Bij thuiskomst heb ik ze online geregistreerd maar tot mijn verbazing las ik in' t klein op de verpakking " Dit pack heeft geen waarde . Je ontvangt de herlaadcode van 15€ aan de kassa . Ik heb deze code niet ontvangen aan de kassa en denk ook niet dat de man achter de kassa daar weet van had . Vraag kan ik deze 15€ bel tegoed nog ergens ophalen ? . Of hoe kom ik de bijhorende oplaadcode nog te weten ?  Wel straf dat Orange kaarten verkoopt met  deze  tekst in super klein  opgedrukt !!! Is eigenlijk klantenbedrog !! 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
TomB
Orange-werknemer

Beste, @melliw 

Bij herlaadkaarten aangekocht in krantenwinkels staat deze code normaal gezien op het aankoopticket.

Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker

0 pluimen
marijnvrs
Gewaardeerd verkenner

Ik herinner me inderdaad nog van in de tijd dat ik een herlaadkaart had dat de code dan op het kasticket staat. 

Dit was om te vermijden dat gestolen kaarten gebruikt konden worden. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zou teruggaan naar de winkel en daar om de code vragen. Als er op dat ding staat dat je aan de kassa de code moet krijgen, dan moet dat ook zo gebeuren.

Indien ze dat niet kunnen, geld terug vragen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen