annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe abonnement verlengen met toestel na 2 jaar?

Topic gestart op: 19-12-18 19h06

Antwoorden: 4 antwoorden

RevolverOcelot
Aspirant verkenner

Hoe abonnement verlengen met toestel na 2 jaar?

Ik ben nu bijna min of meer tevreden klant.

Echter ga ik enkel verlengen als ik een nieuw toestel krijgt. Orange heeft mij al een zwaar geflikt toen het toestel de geest gaf (en nee, 0,0 procent niet mijn schuld. Nooit laten vallen, geen barsten in scherm, 's avonds op mijn bureau gelegd. Volgende ochtend kapot. En geen garantie gekregen... )

Maar daar gaat het nu niet over, als ik binnen paar maand nieuw abbo afsluit, is dat dan opnieuw met GSM?

 

Zoniet waar zeg ik mijn abbo op (tegen dat het afgelopen is hé)

4 ANTWOORDEN 4
Margot
Ervaren verkenner

Als je een abonnement afsluit met een gsm toestel loopt dit gedurende twee jaar. Dit betekent als je dan je abonnement afsluit dat je die gsm verder zult moeten afbetalen tot de oorspronkelijke prijs. Wanneer die twee jaar verlopen is, kan je opnieuw een abonnement met gsm afsluiten. Op de website van orange kan je zien welke toestellen je kan krijgen en met welk abonnement dit verbonden is. Op onderstaande link vindt je dit terug. https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben nu bijna min of meer tevreden klant.

Echter ga ik enkel verlengen als ik een nieuw toestel krijgt. Orange heeft mij al een zwaar geflikt toen het toestel de geest gaf (en nee, 0,0 procent niet mijn schuld. Nooit laten vallen, geen barsten in scherm, 's avonds op mijn bureau gelegd. Volgende ochtend kapot. En geen garantie gekregen... )

Maar daar gaat het nu niet over, als ik binnen paar maand nieuw abbo afsluit, is dat dan opnieuw met GSM?

 

Zoniet waar zeg ik mijn abbo op (tegen dat het afgelopen is hé)

Ugh @RevolverOcelot,

 

Je kan jouw abonnement wijzigen via je Klantenzone of in jouw dichtstbijzijnde Orange-shop.

 

Vanaf de 22ste maand kan je alle wijzigingen aanvragen die je wil. Je kan nu ook kiezen voor een nieuw abonnement met smartphone (al dan niet hetzelfde model) en een nieuw toestel ontvangen aan een verlaagde prijs. Je kan ook overstappen naar een gewoon abonnement of een herlaadkaart.

 

 

Verf met alle kleuren van de wind

Totems Saluut

 

marciamaes
Aspirant verkenner

Inderdaad, na 22 ipv 24 maanden zonder verplichtingen.  Topanswer#Totems Saluut

patrick2
Wijze
Wijze

@RevolverOcelot het is jammer te horen maar wij kunnen u daar niet bij helpen. Hier gaat u de klantendienst voor moeten bellen. De medewerkers die hier antwoorden zijn enkel moderatoren en zorgen dat alles correct verloopt hier. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen