annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe arend bijbestellen?

Topic gestart op: 02-05-18 09h32

Antwoorden: 2 antwoorden

Mathiask
Aspirant verkenner

Hoe arend bijbestellen?

OPGELOST

Ik wil een arend bijbestellen bij mijn love zodat ik ook daar de verdubbelaar op krijg. Waar kan ik dees fixen?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

MathiasK,

 

Let wel, sinds het nieuwe aanbod bij Arend (namelijk unlimited) is er geen dubbele data meer op dat abonnement.  Deze werd recent unlimited met een verdubbeling van de data tot waar je aan de volle snelheid geniet van het abonnement (20GB daarna kan je blijven verder surfen aan verminderde snelheid).

 

Hier kan je de lijst terugvinden van de abonnementen die nog in aanmerking komen:

 

Abonnement overzicht Love dubbele data

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
TomN
Orange-werknemer

MathiasK,

 

Let wel, sinds het nieuwe aanbod bij Arend (namelijk unlimited) is er geen dubbele data meer op dat abonnement.  Deze werd recent unlimited met een verdubbeling van de data tot waar je aan de volle snelheid geniet van het abonnement (20GB daarna kan je blijven verder surfen aan verminderde snelheid).

 

Hier kan je de lijst terugvinden van de abonnementen die nog in aanmerking komen:

 

Abonnement overzicht Love dubbele data

CedricV
Orange-werknemer

Je kan hiervoor bellen naar de klantendienst op het nummer 5000 of via een Orange shop in je buurt.
Alle abonnementen onder hetzelfde klantnummer (met een Love contract) krijgen een verdubbeling van de data volume.

Leden met de meeste pluimen