annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Jaarlijks abonnement verlengen

Topic gestart op: 30-12-23 15h17

Antwoorden: 11 antwoorden

Theofiel
Gewaardeerd verkenner

Jaarlijks abonnement verlengen

OPGELOST

Hello,

Hello,

Ik heb een jaarlijks abonnement voor mijn gsm Nokia 220.

De jaarlijkse verlengtijd is beëindigd op 15 december 2023.

Vermits ik heel weinig bel met mijn gsm heb ik dit nu pas opgemerkt.

Ik wil dus mijn jaarlijks abonnement voor mijn gsm Nokia 220 verlengen voor een jaar en dit lukt niet meer.

Als ik een telefoonnummer probeer te bellen komt er op het schermpje: Alleen Noodoproepen.

Op de website van Orange kan ik geen nieuw account maken en registreren. Als ik mijn gsm nummer intyp komt de melding dat die niet bestaat. 

Kan iemand me juist uitleggen op welke website van Orange ik mijn jaarlijks abonnement van Orange opnieuw kan verlengen voor 1 jaar?

Er staat ook nog bel geld tegoed op mijn abonnement.

Graag uw advies hierover.

Dank bij voorbaat.

Mvg,

Theofiel  

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je daarvoor naar een shop moet gaan.  Je nummer is vervallen, misschien kan je het terugkrijgen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Theofiel
Gewaardeerd verkenner

Thank you.

Dat is natuurlijk een gokje. Ik dacht dat de Orange Applet gratis kon worden gedownload uit de googel store.

Is er iemand die ervaring heeft met het gratis downloaden van de Orange app ?

grtz,

Theofiel

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan uw vorige afbeelding te zien wil je "my orange" op PC gebruiken. Ik heb enkel een app op mijn foon. Op PC (windows) geef ik  gewoon "mijn orange klantenzone" in google in, gevolgd door de "enter" toets. Ik krijg dan een inlogscherm en hopla, alles wat ik anders ook op de foon te zien krijg met de app.

Op de PC dus geen app nodig.

Op de foon is de Orange app gewoon gratis.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Theofiel
Gewaardeerd verkenner

Thanks again.

Ik heb uw raad opgevolgd en ik heb dus in de browser Google "mijn Orange klantenzone " ingevoerd. 

Dan wordt gevraagd om in te loggen. Als ik mijn gebruikersnaam en het wachtwoord intyp dat reeds 2 jaren oud is, komt de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet juist is.

Dit werkte voorheen wel correct.

Ik kan geen nieuw wachtwoord aanvragen omdat de gebruikersnaam niet meer juist is .

Ik kan de Orange app niet downloaden op mijn Samsung Galaxy tablet. Dit kan alleen op een smartphone of gsm met netwerk verbinding. Er is geen internet verbinding op mijn gsm Nokia 220.

Wat ik spijtig vind is dat Orange geen e-mailbericht verzend naar mijn postbus met de melding dat mijn gsm Nokia 220 opnieuw moet worden opgeladen.

Ik gebruik heel zelden mijn gsm, maar wel mijn msi cr61 2M laptop.

Ik heb een website van Orange gezien waar je met een e-mailbericht ook de gsm of een kaart kunt opladen. 

Ik zal die nog eens opzoeken en kijken hoe die juist werkt.

grtz,

Theofiel 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Theofiel 

Je kan zowel uw gebruikersnaam (login) als uw paswoord apart opvragen.

Volg eens deze link en probeer eens eerst uw gebruikersnaam op te vragen.

Veel succes 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je daarvoor naar een shop moet gaan.  Je nummer is vervallen, misschien kan je het terugkrijgen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen